Geplaatst op: 15-01-2025
Auteur: Marc Gerlings

Ruby Hotels zet Heeres in voor pr Nederlandse markt

Ruby Hotels zet Heeres in voor pr Nederlandse markt
Gevel Ruby Emma in Amsterdam. Foto: Ruby Hotels.
Ruby Hotels, de Duitse hotelgroep die bekendstaat om haar Lean Luxury-concept, heeft Eline Heeres (Stylemybrand) benoemd tot haar nieuwe freelance PR-adviseur voor de Nederlandse markt. 

Eline Heeres is gevestigd in Amersfoort en heeft een uitgebreide achtergrond in PR voor reis-, lifestyle- en modemerken. Ruby Hotels onderscheidt zich door moderne gastvrijheid met gedurfd design, comfort en betaalbare luxe. 

Met toplocaties in grote Europese steden richt de groep zich op de moderne reiziger die meer zoekt dan alleen een plek om te verblijven. Elk hotel heeft een uniek karakter, dat de geschiedenis en cultuur van de locatie weerspiegelt en tegelijkertijd design en technologie omarmt.

De Ruby Group is opgericht in 2013 en exploiteert momenteel 20 Ruby-hotels in heel Europa, met nog eens tien hotels in aanbouw of in de planningsfase. Daarnaast breidt Ruby zich uit naar China via een joint venture met Delonix, onder leiding van Alex Zheng. Naast hotels biedt Ruby ook Ruby Workspaces in München, Hamburg, Düsseldorf, Amsterdam, Wenen, Stuttgart, Malta en Florence. Tot de aandeelhouders van het bedrijf behoren de ECE Group; de Oostenrijkse Soravia Group; Franger Investment, een Duits familiebedrijf; Ocean Redstone, een private equity-fonds; de ondernemer Michael Hehn en Michael Struck.
Trefwoorden: hotel, pr, communicatie,

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

21/01/25
Texel op zoek naar nieuwe doelgroepen
VVV Texel lanceert vandaag een nieuwe televisiecampagne om het eiland opnieuw in de spotlights te zetten. De commercial, die te zien is op NPO 1 en NPO 2, benadrukt de unieke combinatie van rust, natuur en uitgebreide voorzieningen die Texel te bieden heeft en moet nieuwe doelgroepen aantrekken.
08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.