Geplaatst op: 21-01-2025
Auteur: Marc Gerlings

Producenten- en Glampingplein maakt debuut op Caravana

Producenten- en Glampingplein maakt debuut op Caravana
Van 29 januari tot en met 2 februari 2025 vindt consumentenbeurs Caravana plaats in het WTC Expo Leeuwarden. Deze kampeerbeurs biedt een uitgebreid aanbod van campers, caravans, vouwwagens, tenten en kampeeraccessoires.

Glampingplein: kamperen in stijl

Voor glampingliefhebbers is er goed nieuws: het Glamping Plein maakt zijn opwachting en biedt een unieke kans om de nieuwste trends in luxe kamperen te ontdekken.Het Glamping Plein: Luxe, Comfort en BelevingHet Glamping Plein wordt mogelijk gemaakt door een samenwerking tussen Caravana en Glamping.nl. Hier stap je een sfeervol en natuurlijk eiland binnen, omringd door luxe accommodaties, uitnodigende kronkelpaadjes en een overvloed aan groen. Het plein is niet alleen een plek om inspiratie op te doen, maar ook om de glampingervaring zelf te proeven. Wat kun je verwachten op het Glamping Plein?
  • Een stijlvolle safaritent: Perfect ingericht met luxe en comfort in gedachten. Deze tent toont waarom glamping de ideale balans biedt tussen natuur en gemak.
  • De unieke Eriba Puck caravan in glampingstijl: Met zorg samengesteld door Vacanze col Cuore, een gevestigde naam in de wereld van luxe kamperen.
  • Exclusieve Bell tent van Your Glamping Wedding: Speciaal voor wie droomt van een onvergetelijke overnachting, misschien zelfs als onderdeel van een romantische trouwlocatie.
Samenwerking met topspelers uit de branche
Het Glamping Plein brengt de expertise van verschillende partners samen. Zo zullen toonaangevende namen als Vacanze col Cuore, Ushuaia Villages en Vodatent aanwezig zijn om hun innovaties en accommodaties te presenteren. Daarnaast zijn Peter Doornekamp, ook wel bekend als Mr. Campingnavigator, en Richard Otten van Glampingexpert.nl nauw betrokken bij het programma. Beiden delen hun kennis en passie voor glamping en kamperen, en zullen aanwezig zijn om bezoekers te inspireren.

Presentaties

Het programma van de Caravana bevat presentaties van onder andere Easy Caravanning over elektrische auto’s en toercaravans en een vragenuurtje van Aveco over verzekeringen. Erik en Wilma van Camper TV zijn aanwezig voor een meet & greet.

Producentenplein en Jong Gebruikt Plein

Het Producentenplein maakt dit jaar zijn debuut. Bezoekers kunnen in contact komen met vier Nederlandse camperproducenten die maatwerk en innovatieve oplossingen bieden. Of je nou kiest voor modulaire camperbouw, volledig maatwerk, een compacte bus of een full size campervan. Daarnaast is het Jong Gebruikt Plein weer aanwezig, waar jonge, tweedehands campers worden aangeboden.

Campingstraat en Campingpleinen

Caravana biedt een brede selectie campings uit Nederland en Europa. Bezoekers kunnen direct in gesprek gaan met campingeigenaren en inspiratie opdoen voor hun volgende vakantie.
Link: https://caravana.eu
Trefwoorden: beurs, camping, kamperen, Leeuwarden

CELTH





||| Nieuws |||

24/01/25
Marketing Groningen maakt camperroute
Waarschijnlijk is Marketing Groningen de eerst dmo die een camperroute maakt. De 6-daagse route leidt je van de stad Groningen helemaal langs de parels van de provincie.
16/01/25
Friesland presenteert zich op Boot Düsseldorf als de watersportprovincie van Nederland
Visit Friensland is aanwezig op de grootste watersportbeurs ter wereld waar exposanten en bezoekers de nieuwste trends en innovaties delen en ontdekken.
08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.