Kennisbank
Kennisbank

Geplaatst op: 21-01-2025
Auteur: Marc Gerlings

Producentenplein maakt debuut op Caravana

Producentenplein maakt debuut op Caravana
Van 29 januari tot en met 2 februari 2025 vindt consumentenbeurs Caravana plaats in het WTC Expo Leeuwarden. Deze kampeerbeurs biedt een uitgebreid aanbod van campers, caravans, vouwwagens, tenten en kampeeraccessoires.

Glampingplein: kamperen in stijl

Tijdens Caravana 2025 wordt luxe kamperen naar een hoger niveau getild op het Glampingplein. Bezoekers ontdekken verschillende manieren van kamperen; van unieke accommodaties tot praktische tips en ideeën. Op het Glampingplein bieden exposanten kortingen aan en maak je dagelijks kans op een verblijf in een glamping-accommodatie.

Presentaties

Het programma bevat presentaties van onder andere Easy Caravanning over elektrische auto’s en toercaravans en een vragenuurtje van Aveco over verzekeringen. Erik en Wilma van Camper TV zijn aanwezig voor een meet & greet.

Producentenplein en Jong Gebruikt Plein

Het Producentenplein maakt dit jaar zijn debuut. Bezoekers kunnen in contact komen met vier Nederlandse camperproducenten die maatwerk en innovatieve oplossingen bieden. Of je nou kiest voor modulaire camperbouw, volledig maatwerk, een compacte bus of een full size campervan. Daarnaast is het Jong Gebruikt Plein weer aanwezig, waar jonge, tweedehands campers worden aangeboden.

Campingstraat en Campingpleinen

Caravana biedt een brede selectie campings uit Nederland en Europa. Bezoekers kunnen direct in gesprek gaan met campingeigenaren en inspiratie opdoen voor hun volgende vakantie.
Trefwoorden: beurs, camping, kamperen, Leeuwarden

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

21/01/25
Texel op zoek naar nieuwe doelgroepen
VVV Texel lanceert vandaag een nieuwe televisiecampagne om het eiland opnieuw in de spotlights te zetten. De commercial, die te zien is op NPO 1 en NPO 2, benadrukt de unieke combinatie van rust, natuur en uitgebreide voorzieningen die Texel te bieden heeft en moet nieuwe doelgroepen aantrekken.
08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.