Geplaatst op: 31-01-2025
Auteur: Redactie
NRIT

Leontien Mees vertrekt bij Maastricht Marketing

Leontien Mees vertrekt bij Maastricht Marketing

Leontien Mees, directeur-bestuurder van Stichting Maastricht Marketing, heeft aangekondigd dat zij per 1 september 2025 de organisatie zal verlaten. Na ruim acht jaar vindt zij het tijd voor een nieuwe uitdaging.

Onder haar leiding sinds januari 2017 heeft Maastricht Marketing belangrijke stappen gezet in bedrijfsvoering en strategie. Zo werd het VVV Informatie Center getransformeerd naar de Maastricht Store waar bewoners én bezoekers welkom zijn en regionale creatieve makers hun podium vinden. Sinds een aantal jaar wordt met verschillende partners in Maastricht en daarbuiten ook steeds meer ingezet op het behoud van ons cultureel erfgoed in de vorm van educatie, tentoonstelling, storytelling en onderhoud.

Pim Steerneman, voorzitter van de Raad van Toezicht, bedankt Mees voor haar toewijding en ambitie. Hij benadrukt dat de organisatie goed op koers ligt en wenst haar veel succes in haar toekomstige carrière.

Mees kondigde haar vertrek vroegtijdig aan om zich nog te kunnen richten op lopende projecten en om de Raad van Toezicht voldoende tijd te geven een opvolger te vinden. Ze kijkt met trots terug op haar tijd bij Maastricht Marketing en is ervan overtuigd dat de organisatie klaar is voor een nieuwe fase met nieuw leiderschap.

Topics:Marketing
Trefwoorden: dmo, Limburg, Maastricht

CELTH





||| Nieuws |||

31/01/25
Leontien Mees vertrekt bij Maastricht Marketing
Leontien Mees, directeur-bestuurder van Stichting Maastricht Marketing, heeft aangekondigd dat zij per 1 september 2025 de organisatie zal verlaten. Na ruim acht jaar vindt zij het tijd voor een nieuwe uitdaging.
30/01/25
Breda Marketing presenteert jaarplan 2025: Toegepaste technologie en creativiteit centraal
Breda Marketing heeft haar jaarplan 2025 gepresenteerd. De nadruk ligt op samenwerking en innovatie om Breda te profileren als dé 'Stad van Oplossingen'.
28/01/25
Dit zijn de beste reisbloggers van Nederland
Op 18 januari 2025 werden de winnaars van de allereerste editie van de Dutch Travel Blog Awards bekendgemaakt. Dit event, georganiseerd door het gespecialiseerde travel marketingbureau Thx.agency, biedt het podium aan de beste travel content creators van Nederland.
24/01/25
Marketing Groningen maakt camperroute
Waarschijnlijk is Marketing Groningen de eerst dmo die een camperroute maakt. De 6-daagse route leidt je van de stad Groningen helemaal langs de parels van de provincie.
23/01/25
Friesland Convention Partners nu officieel onderdeel van Merk Fryslân
Sinds 1 januari 2025 is Friesland Convention Partners (FCP) officieel onderdeel van Merk Fryslân. Deze strategische samenwerking versterkt de positie van Friesland als dé provincie voor innovatieve en duurzame zakelijke evenementen, congressen en vergaderingen.
21/01/25
Texel op zoek naar nieuwe doelgroepen
VVV Texel lanceert vandaag een nieuwe televisiecampagne om het eiland opnieuw in de spotlights te zetten. De commercial, die te zien is op NPO 1 en NPO 2, benadrukt de unieke combinatie van rust, natuur en uitgebreide voorzieningen die Texel te bieden heeft en moet nieuwe doelgroepen aantrekken.
08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.