Geplaatst op: 11-02-2025
Auteur: Marc Gerlings

Aviareps vertegenwoordig Visit Monaco in Nederland

Aviareps vertegenwoordig Visit Monaco in Nederland
Jürgen Salzer, directeur AVIAREPS Tourism GmbH (links) en Guy Antognelli, General Manager Monaco Government Tourist and Convention Authority (rechts). Foto: AVIAREPS
Bureau AVIAREPS zal destinatie Monaco vertegenwoordigen op de DACH-markt (Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland) en in Nederland. 

Sinds januari 2025 is AVIAREPS verantwoordelijk voor de marketing en pr van de toeristische activiteiten van Visit Monaco in deze landen. Het doel van deze samenwerking is om de aantrekkingskracht van Monaco als exclusieve reisbestemming voor zowel toeristische als zakelijk toerisme en bezoek verder te vergroten.

Jürgen Salzer, General Manager van AVIAREPS Tourism GmbH: "Monaco is een fascinerende bestemming met een ongeëvenaarde combinatie van luxe, cultuur en infrastructuur van wereldklasse. We zijn er trots op Visit Monaco te ondersteunen bij het volledig benutten van het potentieel van deze markten en het genereren van duurzame groei voor de bestemming.”
Trefwoorden: Monaco, marketing, pr, Nederland

CELTH





||| Nieuws |||

10/02/25
Nationale Sportweek telt liefst 5 host cities
Van 19 tot en met 28 september 2025 vindt de Nationale Sportweek plaats, waarbij heel Nederland in beweging komt. Vijf steden springen eruit als host cities: Leeuwarden, Bunschoten, Zoetermeer, Westland en Helmond.
07/01/25
Exclusief voor leden
Apollo Reizen wordt sponsor Sparta
Apollo Reizen heeft vandaag aangekondigd sponsor te worden van voetbalclub Sparta Rotterdam. Deze nieuwe sponsoring markeert voor Apollo Reizen het versterken van de band tussen sport en reizen.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
05/12/24
Relatief veel problematische schulden in vrijetijdssector
Zes procent van de Nederlandse bedrijven ervaart de schuldenlast als problematisch. Daarbij staat de horeca aan top en ook cultuur, sport en recreatie scoren hoog.
03/12/24
Bluebird-index wijst Frankrijk aan voor beste sneeuwomstandigheden
Hoewel de grote meerderheid van de sneeuwliefhebbers (60%) de ervaring van een wintersportvakantie onvervangbaar vindt, onafhankelijk van hoeveel sneeuw er zou vallen, wacht (33%) op een duidelijke sneeuwgarantie alvorens een vakantie te boeken, volgens cijfers van reisorganisatie Sunweb.
06/11/24
Ondernemers vrijetijdssector minder positief
Nederlandse ondernemers zijn minder positief dan een jaar eerder. Toch verwachten ze in 2025 te investeren en de personeelssterkte. Het ondernemers vertrouwen is in Nederland onverminderd licht negatief. Hoe zit het in de vrijetijdssector?
15/10/24
Exclusief voor leden
Inclusieve watersport bij RiF010
Van 7 tot en met 12 oktober vond de Week van de Toegankelijkheid plaats, waarbij RiF010 heeft laten zien dat inclusiviteit in de watersport echt belangrijk is. En gewoon ook kan.