Artikelen Capita Selecta uit Trendrapport online
Alle artikelen in het hoofdstuk Capita Selecta van het nieuwste Trendrapport staan online. Mede dankzij partners CELTH en NBTC vrij toegankelijk. De artikelen behandelen een brede waaier aan actuele onderwerpen en uitdagingen waar toerisme, recreatie en vrije tijd mee te maken hebben. Toch liever op papier lezen en ook nog eens alle feiten en data op een rijtje hebben? Dan moet je het Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd – editie 45 gewoon bestellen. Je krijgt dan tevens online toegang tot alle achterliggende data. In Capita Selecta hebben we het over bewonerspersona’s, toerisme in balans, bewonerprofijt, het belang van street culture, robotics in hospitality, een toegankelijke vrijetijdssector, gastronomische gentrificatie, vernieuwd bewonersonderzoek, het meten van sociale impact en de klimaatbestendigheid van de vrijetijssector.
Link: https://www.nrit.nl/trendrapport/capita-selecta
Topics:Beleid, CELTH, Cultuur, Dagrecreatie, Destinatie Nederland, Duurzaam toerisme, Evenementen, Horeca, LDA, Leisure, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: trends, trendrapport, duurzaam toerisme, vakanties, vrije tijd, onderzoek, bewoners, bewonersprofijt, cultuur, toegankelijkheid, robots, gentrificatie, klimaat, evenementen, horeca, leisure, LDA, reisbranche
|
|
03/03/25
Alle artikelen in het hoofdstuk Capita Selecta van het nieuwste Trendrapport staan online. Mede dankzij partners CELTH en NBTC vrij toegankelijk.
|
14/02/25
Vandaag op Valentijnsdag, vrijdag 14 februari, kunnen mensen die elkaar liefhebben van 14 tot 17 uur hun liefde laten weerspiegelen in Den Haag bij een het verrassende Reflections in Common-paviljoen. Dit is een onderdeel van het Spiegelfestival.
|
11/02/25
Marketing Groningen en het Groninger Museum introduceren de nieuwe podwalk ‘Hoe van Gogh naar Groningen kwam’. Deze podwalk neemt luisteraars mee langs historische locaties in de stad Groningen, waar de kunststroming door het eind van de 19e eeuw/de eeuwwisseling voelbaar is.
|
07/02/25
Vanaf 2025 wordt in Noord-Brabant een innovatief monitoringssysteem gelanceerd dat de recreatiedrukte in kaart brengt en helpt bij het afstemmen van routes en startlocaties op de behoeften van bezoekers.
|
24/01/25
Waarschijnlijk is Marketing Groningen de eerst dmo die een camperroute maakt. De 6-daagse route leidt je van de stad Groningen helemaal langs de parels van de provincie.
|
16/01/25
Visit Friensland is aanwezig op de grootste watersportbeurs ter wereld waar exposanten en bezoekers de nieuwste trends en innovaties delen en ontdekken.
|
08/01/25
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
|
12/03/25
Merk Fryslân organiseert op 11 maart 2025 het Frysk Toerisme Festival 2025. Dit event is de opvolge...
|
20/03/25
Op donderdag 20 maart 2025 is de Breda University of Applied Sciences gasthogeschool van het Trendco...
|
05/04/25
Impact Fair rolt op zaterdag 5 april de groene loper uit voor iedereen die zijn of haar steentje op ...
|
|