Nieuwe ceo laat Time to Momo met online boekingen groeien
Strategie: synergie groei boekingen met app en papieren gidsen

Time tot Momo wil doorgroeien.
Sinds 1 februari 2025 heeft Mart Evers het stokje overgenomen van Niels Meijssen als nieuwe ceo van Time to Momo. Mart is mede-oprichter van het bedrijf en vanaf het allereerste begin in 2020 betrokken, toen het nog Moonback heette.
Mart stond onder andere aan de basis van onze succesvolle crowdfundingscampagnes. Met zijn sterke achtergrond in marketing gaat hij het bedrijf in deze fase laten groeien. Niels blijft gelukkig betrokken als onbetaald steward. Hij zal onze missie – de menselijke maat terugbrengen in de reisindustrie – actief bewaken. We zijn enthousiast over deze positieve ontwikkeling en kijken uit naar de toekomst.
Synergie boekingen, app en reisgidsen
In 2023 en 2024 bracht Time to Momo haar hotelboekingswebsite, mobiele app én papieren reisgidsen samen onder één dak. Daarmee breekt er in 2025 voor het bedrijf een nieuwe fase aan. Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Leisure, Marketing, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: reizen, uitgeverij, gids, app, boekingssite, marketing, customer journey, strategie