Geplaatst op: 03-04-2025
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

Transavia breidt uit met nieuwe routes in 2025

Nieuwe routes naar Agadir, Rabat, Triëst en London Stansted

Transavia breidt uit met nieuwe routes in 2025

Op dinsdag 1 april, is Transavia gestart met rechtstreekse vluchten van Amsterdam naar Agadir en met vluchten naar twee nieuwe bestemmingen vanaf Rotterdam The Hague Airport: Triëst in Italië en Londen Stansted in het Verenigd Koninkrijk. Later in het jaar volgt ook de nieuwe rechtstreekse vlucht vanaf Amsterdam naar Rabat. Daarnaast zal Transavia vanaf november ook de Spaanse stad Sevilla toevoegen als nieuwe bestemming vanaf Rotterdam.

 

Transavia heeft Amsterdam Airport Schiphol als hoofdbasis en opereert daarnaast vanuit twee regionale bases: Rotterdam The Hague Airport en Eindhoven Airport.

 

Rotterdam The Hague Airport is een belangrijke basis voor Transavia, met vluchten naar 35 bestemmingen. Dit omvat populaire vakantiebestemmingen zoals Palma de Mallorca, Faro en Heraklion, maar ook zakelijke routes naar onder andere Barcelona en Londen. In de winterperiode biedt Transavia klanten een zorgeloze vlucht naar top skibestemmingen zoals Innsbruck en Salzburg. Daarnaast ziet Transavia ook klanten met als doel familiebezoek naar bijvoorbeeld Marokko.

 

Om in te spelen op de behoeften van de regio en verdere groei mogelijk te maken, blijft Transavia investeren in het netwerk vanaf Rotterdam The Hague Airport.

Link: https://news.transavia.com/transavia-breidt-uit-naar-agadir-en-rabat/, https://news.transavia.com/transavia-start-nieuwe-routes-vanaf-rotterdam/
Trefwoorden: Nieuwe vliegroutes, uitbreiding vliegroutes

CELTH



||| Nieuws |||

16/12/25
VVV Hart van Limburg branding- en merkstrategie: een regio vol verhalen
Tijdens de jaarlijkse relatiedag van Stichting VVV Hart van Limburg is de nieuwe branding en merkstrategie van de regio Midden-Limburg gepresenteerd: 'Een regio vol verhalen'. Deze herpositionering markeert een belangrijk moment en biedt een toekomstbestendige basis voor de promotie, samenwerking en regionale ontwikkeling.
16/12/25
Utrecht Marketing gaat over naar Utrecht & Partners
Utrecht Marketing presenteerde onlangs haar Meerjarenplan 2026–2029 en ondertekende samen met wethouder Susanne Schilderman de meerjarenopdracht van de gemeente Utrecht. Tijdens dezelfde bijeenkomst maakte de organisatie bekend dat zij per 1 januari 2026 verdergaat onder een nieuwe naam: Utrecht & Partners.
03/12/25
Adam Butler merkregisseur Twente
Nieuwe Merkregisseur Twente is Adam Butler (34). Butler kwam op 27 oktober in dienst bij Twente Marketing. Met zijn achtergrond in merkstrategie en storytelling gaat hij aan de slag om het merk Twente verder te versterken en samen met partners het regionale verhaal nóg herkenbaarder en krachtiger neer te zetten.
28/11/25
Nieuwe Video Apeldoorn congresstad
Apeldoorn Partners bouwt aan een sterker congresklimaat. Daarom is een nieuwe video opgenomen die 15 congreslocaties in beeld brengt.
27/11/25
Digitale winterspecial Veluwe gelanceerd
Van kerstmarkten tot culinaire tips, Veluwe lanceert een gloednieuwe digitale winterspecial: ‘Ontdek, proef, beleef – winter op de Veluwe’. Een online magazine boordevol tips voor een sfeervolle en smaakvolle winter op de Veluwe. De dmo meldt aan NRIT dat het in de toekomst méér digitale magazines wil uitgeven.
24/11/25
Breda voegt curlingbanen toe aan winterprogrammering
Nederlandse steden bieden steeds meer winterprogrammering aan. Breda gaat verder dan een ijsbaan. De silent disco staat weer op het programma en nieuw zijn de curlingbanen.
18/11/25
Aanlichting Domtoren mogelijk door cheque van 1,2 miljoen euro
Tijdens een bijeenkomst op 17 november in de Michaëlskapel van de Domtoren heeft wethouder Dennis de Vries een cheque ter waarde van 1,2 miljoen euro in ontvangst genomen. Het bedrag is de opbrengst van diverse acties en initiatieven die Stichting Utrechts eigenDom en Utrecht Marketing de afgelopen zeven jaar organiseerden om de nieuwe aanlichting van de Domtoren mogelijk te maken.
14/11/25
Noordwijk presenteert magazine over herbronnen
Op 13 november presenteerde Noordwijk Marketing het nieuwe magazine MOMENT – Herbronnen in Noordwijk: een inspirerend tijdschrift voor mensen die hier wonen en komen over gezond genieten, rust, natuur, cultuur en actief buiten zijn aan de kust. Het is meteen ook de start van de campagne van deze destinatie.