Geplaatst op: 22-11-2016

Nieuwe directeur Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen/VisitVeluwe

Nieuwe directeur Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen/VisitVeluwe
Per 1 maart 2017 start Herre Dijkema als statutair directeur Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen/VisitVeluwe. Hij volgt hiermee Jurriaan de Mol op, die onlangs RBT KAN verruilde voor een nieuwe functie bij NBTC Holland Marketing in Den Haag. Herre Dijkema was de afgelopen jaren directeur financiën en organisatie bij VVV Nederland.


Adjunct Directeur Hanneline Oosting-Adriaansens is verheugd over de aanstelling van Herre Dijkema. "Zijn goede kennis van de toeristisch-recreatieve sector, het publiek private netwerk en van het gastheerschap, de VVV organisatie, in combinatie met zijn financiële achtergrond zijn een grote waarde voor onze organisatie. Ik kijk met veel plezier uit naar onze samenwerking en de wijze waarop hij de relatie met onze gemeenten, toeristisch-recreatief bedrijfsleven en overige (inter) nationale stakeholders verder uitbouwt."


"Het Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen / VisitVeluwe heeft de afgelopen jaren al heel veel bereikt met haar collectieve marketingaanpak die ze samen met overheden en het toeristisch-recreatief bedrijfsleven uitvoert. Ik zie er naar uit om daar samen met de medewerkers van het bureau verder uitvoering aan te geven en zo een bijdrage te leveren aan een groei in de vrijetijdseconomie in de regio Arnhem Nijmegen en de Veluwe."


Herre Dijkema



RBT KAN

Kerntaak van RBT KAN is het verzorgen van de (toeristische) marketing van de regio Arnhem Nijmegen in binnen- en buitenland. Daarnaast vervult de organisatie de rol van gastheerschap met het merk VVV. In 2015 richtte RBT KAN de business unit VisitVeluwe op om zo ook de toeristische marketing van de Veluwe vorm te geven.


Achtergrond Herre Dijkema

Alvorens Herre Dijkema (1974) bij VVV Nederland aan de slag ging was hij werkzaam bij onder meer bij Regionaal Opleidingen Centrum (ROC) Rijn IJssel en de Belastingdienst. Herre Dijkema is woonachtig in Arnhem.

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, vvv, gelderland, veluwe, arnhem, nijmegen

CELTH
 






||| Nieuws |||

26/04/24
MagSafe accessoires voor Samsung
Er zijn tegenwoordig nog weinig mensen die zonder hun smartphone de deur uitgaan, laat staan dat ze op vakantie gaan zonder smartphone. Waarbij eerder de trend rondom iPhone en MagSafe accessoires zeer groot was, is deze trend nu ook te zien bij Samsung gebruikers.
26/04/24
Beerze Bulten viert 75-jarig bestaan met blik op de toekomst
In 75 jaar Beerze Bulten is er heel veel veranderd, maar het park blijft zich ontwikkelen. Van een huuske en een waterpomp op een kale zandvlakte, naar een 5-sterren Vakantiepark met luxe faciliteiten.
26/04/24
SEA LIFE Scheveningen opent interactieve tentoonstelling ‘Kracht van de Natuur’
SEA LIFE opent een nieuwe interactieve tentoonstelling over het windpark Hollandse Kust Zuid dat voor de kust van het Scheveningse aquarium ligt. Kinderen leren van de karakters Milly en Windston meer over het onderwaterleven in de Noordzee, de bouw van een windpark en over onderzoek om ecologie te versterken.
26/04/24
Nieuwe borden bij UNESCO Werelderfgoed Hollandse Waterlinies
De informatieborden bij de forten en andere water- en verdedigingswerken zijn vernieuwd om de bijzondere status van UNESCO Werelderfgoed Hollandse waterlinies onder de aandacht te brengen.
26/04/24
Nieuwe webapplicatie Explore Gouda feestelijk in gebruik genomen
Vanaf nu kan jong en oud de stad Gouda te voet ontdekken met Explore Gouda, een webapplicatie met gesproken routeaanwijzingen die informatie geeft over interessante punten onderweg.
26/04/24
Kom naar Buuten in mei
Buuten, een nieuw merk voor het oostelijke natuur- en recreatiegebied in Leeuwarden. Het gebied biedt een scala aan buitenbelevenissen voor toeristen, dagjesmensen en inwoners van Leeuwarden en omgeving en is 365 dagen per jaar toegankelijk.
26/04/24
Provincie Groningen investeert in veilig en aantrekkelijk lopen
In de loopagenda 2024-2027 staat hoe de provincie de komende vier jaar met onderzoek, samenwerking en subsidies gaat bijdragen aan een veilige en aantrekkelijke provincie voor de voetganger.
26/04/24
Recreatie Vakbeurs 2024: eerste twee segmenten volgeboekt
De eerste twee segmenten Recreatietechniek en Digitalisering en Marketing in hal 3 en 4 zijn volledig volgeboekt tijden de jaarlijkse recreatie Vakbeurs in Evenementenhal Hardenberg. De belangstelling is groot.

||| Agenda |||

14/05/24
14/05/24 t/m 14-05-24: Bekendmaking ‘Top 10 Meest Innovatieve Vakantieparken van de Benelux’
Op dinsdag 14 mei organiseert Pleisureworld bij Yala in Emmeloord de bekendmaking van de ‘Top 10 M...
23/05/24
23/05/24 t/m 23-05-24: LDA Kennisdag 2024
Op donderdag 23 mei organiseert de Landelijke Data Alliantie weer haar jaarlijkse Kennisdag. Locatie...
27/05/24
27/05/24 t/m 27-05-24: Sustainable Tourism Mobility Forum
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
05/06/24 t/m 07-06-24
05/06/24 t/m 07-06-24: THE INC Conference
Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
06/06/24
06/06/24 t/m 06-06-24: Nationaal Congres Citymarketing
Het Nationaal Congres Citymarketing heeft dit jaar als thema: Talent & Impacts. Gaststad is dit ...