Store
Store

Guest Experience Model - Nederlandstalige versie

Guest Experience Model - Nederlandstalige versie

Binnen de toeristisch-recreatieve sector heeft het fenomeen "beleving" een hoge vlucht genomen. In toenemende mate zijn de inspanningen van bedrijven gericht op het creëren van een optimale gastbeleving. Ook buiten de gastvrijheidsindustrie speelt klantbeleving echter een steeds grotere rol.


Het onderscheidend vermogen van een organisatie kan niet gemakkelijk meer worden gerealiseerd via een strategie van product leadership of operational excellence. Daar is de rek in de loop der jaren uit geraakt. De slag kan (nog) worden gewonnen op het vlak van beleving.


Een model dat zeer bruikbaar is bij het regisseren van een optimale gast-/klantbeleving, is het Guest Experience Model van Van Wijngaarden (2006). Het Guest Experience Model® toont op welke wijze de klantbeleving van een product of dienst tot stand komt en welke middelen de betreffende aanbieder in handen heeft om deze beleving optimaal te regisseren.


In dit e-book wordt het model stap-voor-stap uitgelegd en met een case geïllustreerd. Het betreft hier een e-book dat binnen 24-uur op het opgegeven e-mailadres wordt geleverd.


Auteur:Peter van Wijngaarden
Uitvoering:pdf
Omvang:23 pagina's
Taal:Nederlands
9,95 (excl. btw)
Toevoegen aan mandje

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

30/12/24
Tunnel Jonkheerpad officieel geopend
ProRail heeft samen met Brabants Landschap en de gemeente Oisterwijk de onderdoorgang bij het Jonkheerpad in natuurgebied Landgoed Nemerlaer begin december officieel geopend.
29/12/24
All in CARAVANING (AIC) beurs naar nieuwe locatie in China
Van 9 tot en met 11 mei 2025 vindt in China de internationale beurs voor campers en caravans op een nieuwe locatie plaats: het Shougang Convention & Exhibition Center in Beijing.
28/12/24
Elektrische bussen voor pendel P3 naar Schiphol
Luchthaven Schiphol en vervoersbedrijf Arriva introduceren elektrische bussen voor P3 Lang Parkeren.
27/12/24
Vakantie blijft populair ondanks prijsstijgingen
Ondanks de stijgende kosten van levensonderhoud, blijft de behoefte aan vakantie bij Nederlanders onverminderd groot. Echter, de prijsstijgingen dwingen een op de acht Nederlanders om minder vaak op vakantie te gaan of minder uit te geven.
27/12/24
Eerste wandelchallenge 30 minuten iedere dag
Koninklijke Wandelbond Nederland (KWbN) organiseert samen met Lana Witte-de Wit, Wandelaar des Vaderlands, de allereerste Nieuwjaars Wandelchallenge. De challenge, iedere dag 30 minuten wandelen.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
25/12/24
Apollo breidt aanbod op Gran Canaria en Fuerteventura uit
Deze winter is een delegatie van Apollo Reizen afgereisd naar Gran Canaria en Fuerteventura, waarbij een nieuw aanbod werd gelanceerd dat is afgestemd op de wensen en behoeften van de Nederlandse markt.