Store
Store

Guest Experience Model - Nederlandstalige versie

Guest Experience Model - Nederlandstalige versie

Binnen de toeristisch-recreatieve sector heeft het fenomeen "beleving" een hoge vlucht genomen. In toenemende mate zijn de inspanningen van bedrijven gericht op het creëren van een optimale gastbeleving. Ook buiten de gastvrijheidsindustrie speelt klantbeleving echter een steeds grotere rol.


Het onderscheidend vermogen van een organisatie kan niet gemakkelijk meer worden gerealiseerd via een strategie van product leadership of operational excellence. Daar is de rek in de loop der jaren uit geraakt. De slag kan (nog) worden gewonnen op het vlak van beleving.


Een model dat zeer bruikbaar is bij het regisseren van een optimale gast-/klantbeleving, is het Guest Experience Model van Van Wijngaarden (2006). Het Guest Experience Model® toont op welke wijze de klantbeleving van een product of dienst tot stand komt en welke middelen de betreffende aanbieder in handen heeft om deze beleving optimaal te regisseren.


In dit e-book wordt het model stap-voor-stap uitgelegd en met een case geïllustreerd. Het betreft hier een e-book dat binnen 24-uur op het opgegeven e-mailadres wordt geleverd.


Auteur:Peter van Wijngaarden
Uitvoering:pdf
Omvang:23 pagina's
Taal:Nederlands
9,95 (excl. btw)
Toevoegen aan mandje

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

05/02/25
Laatste jaar uitvoeringsprogramma BRTN 2020-2025
Dit jaar markeert het laatste jaar van de uitvoering van het Basisrecreatietoervaartnet (BRTN) 2020-2025. Tegelijkertijd wordt er gewerkt aan het opstellen van nieuwe bestuurlijke afspraken voor de periode vanaf 2026, waarin de rol van AI toeneemt.
04/02/25
Horeca in 2025: Wat je nu moet weten om je zaak future-proof te maken!
Het inspirerende evenement heeft opnieuw laten zien waar de horeca naartoe gaan en welke ontwikkelingen echt niet meer te negeren zijn.
04/02/25
Texelse Rosalie Lap nieuwe directeur VVV Texel
Vanaf maart is Rosalie Lap door de Raad van Toezicht van VVV Texel aangesteld als directeur VVV Texel.
04/02/25
Benoeming tot Officier en Ridder van het Légion d'Honneur
Op 28 januari heeft de Franse president Emmanuel Macron in het Élysée-paleis in Parijs Europa-Park-oprichter Roland Mack benoemd tot “Officier de la Légion d'honneur” en Michael Mack, managing partner van Europa-Park en CEO van MACK One, tot “Chevalier de la Légion d'Honneur”.
04/02/25
Museum Oudheden biedt tweede kaart gratis op Valentijnsdag
Een bezoek aan het Rijksmuseum van Oudheden in Leiden is op Valentijnsdag, vrijdag 14 februari 2025, voordelig en dubbelgezellig met de prijsactie ‘2 entreekaartjes voor de prijs van 1’.
04/02/25
Exclusief voor leden
Cultureel aanbod onderdeel van arbeidsomstandigheden
Alleo en CultuurWerkt! bundelen krachten en maken populaire cultuur integraal onderdeel van arbeidsv...
04/02/25
De toekomst speelt op Delft Fringe Festival
Op 30 bijzondere locaties in Delft worden bezoekers van 27 mei tot en met 9 juni door 26 talenten verrast met dans, theater, muziek, cabaret en alles daartussen.
04/02/25
RBT Heuvelrug & Vallei verwelkomt drie nieuwe bestuursleden
Belangrijke bestuurswissel bij Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Heuvelrug & Vallei per januari 2025.