Guest Experience Model - Nederlandstalige versieBinnen de toeristisch-recreatieve sector heeft het fenomeen "beleving" een hoge vlucht genomen. In toenemende mate zijn de inspanningen van bedrijven gericht op het creëren van een optimale gastbeleving. Ook buiten de gastvrijheidsindustrie speelt klantbeleving echter een steeds grotere rol. Het onderscheidend vermogen van een organisatie kan niet gemakkelijk meer worden gerealiseerd via een strategie van product leadership of operational excellence. Daar is de rek in de loop der jaren uit geraakt. De slag kan (nog) worden gewonnen op het vlak van beleving. Een model dat zeer bruikbaar is bij het regisseren van een optimale gast-/klantbeleving, is het Guest Experience Model van Van Wijngaarden (2006). Het Guest Experience Model® toont op welke wijze de klantbeleving van een product of dienst tot stand komt en welke middelen de betreffende aanbieder in handen heeft om deze beleving optimaal te regisseren. In dit e-book wordt het model stap-voor-stap uitgelegd en met een case geïllustreerd. Het betreft hier een e-book dat binnen 24-uur op het opgegeven e-mailadres wordt geleverd.
€ 9,95 (excl. btw)
Toevoegen aan mandje
|
||| Twitter |||||| Nieuws |||
|