Verblijfsrecreatie speelt onvoldoende in op de nieuwe consument
Reviewsites hebben grote invloed
Ondernemers in de verblijfsrecreatie doen er goed aan voortdurend in de gaten te houden waar hun klanten op reisgebied mee bezig zijn. De consument is tegenwoordig altijd online en in staat om 24/7 zelf zijn vakantie te boeken. Doordat reizigers tegenwoordig hun hele verhaal, inclusief slechte ervaringen, op internet kunnen zetten, hebben zij de reisbranche compleet veranderd. Ervaringen van andere reizigers bepalen in sterke mate de keuze voor een reis of accommodatie. Dit stelt andere eisen aan de communicatie van de onder...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |