Start stedencampagne met Expedia
NBTC
Holland Marketing startte op 17 april samen met Expedia een online campagne
voor een aantal Nederlandse steden in het Verenigd Koninkrijk.
Bouwman: "Stedenbezoeker geeft veel uit”
De steden vormen een belangrijke trekker voor bezoek aan Nederland. Per jaar
komen er bijna 2,3 miljoen buitenlandse bezoekers naar Nederland voor een
stedentrip. Deze groep is interessant want stedenbezoekers geven veel uit in
ons land. Champ Bouwman, programmamanager Citybreak-campagne NBTC: "We zien een
stijging van het aantal s...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Leisure, Marketing, Onderzoek, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie