Duiksportbedrijven laten nog veel marktpotentieel onbenut
Duiksportbedrijven laten veel kansen
liggen als het gaat om het bereiken van (nieuwe) duikers. Mensen die
bijvoorbeeld op duikvakantie in het buitenland zijn geweest, weten eenmaal
terug in Nederland, slecht de weg te vinden naar een kwaliteitsbedrijf in de
duiksport.
80% van alle duikers bereiken
Een groot media-offensief van bedrijven die zijn aangesloten bij de afdeling
Duiksport van HISWA Vereniging moet daar een einde aan maken. Aangesloten
duiksportbedrijven verschijnen een jaar lang op unieke wijze in de sp...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing, Watersport
Trefwoorden: HISWA, duiken, watersport, marketing, campagne