Rabobank: Retailsector moet zichzelf weer opladen
De retailsector moet zichzelf opnieuw
opladen om een goed antwoord te bieden op de fundamentele veranderingen die
gaande zijn. De tot nu toe ingeslagen wegen lopen dood en zullen de batterij
eerder verder doen leeglopen dan opladen. Dit is de belangrijkste conclusie uit
het rapport 'Disruption? Re-charge!' dat is gepresenteerd op het jaarlijkse
Rabobank Anton Dreesmann congres 'Retailing Beyond Borders' op 17 januari.
Mogelijkheden retailsector
De Rabobank ziet diverse mogelijkheden voor de retailsector om het voort...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Retail
Trefwoorden: economie, retail, mogelijkheden, onderzoek, Rabobank, verandering