VVV Cadeaubon sterke factor in culturele sector
De VVV
Cadeaubon is het sterkste culturele merk van Nederland. Dit blijkt uit het
tweejaarlijkse Cultuursector Merkenonderzoek door Hendrik Beerda Brand
Consultancy onder 3.000 Nederlanders.
Met het onderzoek zijn in 2014 voor het eerst ook de tegoedbonnen in de
cultuursector gemeten. De VVV Cadeaubon blijkt een uitzonderlijk sterk merk te
zijn. Omdat de VVV Cadeaubon niet alleen voor tickets voor cultuurbezoek kan
worden ingewisseld, maar voor allerlei cadeautjes is deze bon erg populair.
Vrijwel iedereen kent de ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur, Dagrecreatie, Marketing
Trefwoorden: VVV, VVV Cadeaubon, cultuur, dagje uit