Museumpas opbouwen in Leiden
Praktijkcase: Hoe versterk je positie museumstad?
Leiden, een relatief kleine stad. Een historisch juweeltje met
veel musea. Die combinatie vormt een grote aantrekkingskracht maar het is nog
onbekend. De Museumpas moet dat veranderen.
Liefst 13 musea zijn gevestigd in Leiden. Van die 13 trekken 7
musea regionale en ook landelijke bezoekers. Zoals Naturalis dat net afgelopen
jaar de top 50 van best bezochte attracties bereikte met 300.000 bezoeken in
2013 (bron: Respons). Leiden Marketing neemt het initiatief om de combinatie
van stad en musea te vermark...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur, Evenementen, Leisure, Onderzoek
Trefwoorden: Leiden, citymarketing, cultuur, city branding, Leiden Marketing