Interstate hotels kiest voor verscheidenheid hotelmerken
Hotelmanagementbedrijf
Interstate opende vlak voor de zomer twee hotels in Nederland. Het bedrijf
kiest bewust voor meerdere hotelmerken.
Het bedrijf opende recentelijk acht hotels. De hotels zijn allemaal
internationaal bekende franchisemerken en bevinden zich in het Verenigd
Koninkrijk, Nederland, Bosnië Herzegovina, Wit-Rusland en Kazachstan.
In Nederland gaat het om het 120-kamer tellende Holiday Inn Amsterdam-Arena
Towers en het 323-kamers grote Holiday Inn Express Amsterdam-Arena Towers.
Abrahamson: "Ke...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Horeca, Leisure, Marketing, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie, Zakelijk toerisme
Trefwoorden: hotels, Amsterdam, hotelmerken, Interstate, strategie