Creative College Social Media Monitoring
TravelNext organiseert op 14 oktober een Creative College
Social Media Monitoring. Drie keer per jaar delen zij kennis over diverse
thema’s die relevant zijn voor online marketeers in travel & hospitality. Vragen
die centraal staan in de aanstaande editie zijn:
- Hoe doen we het eigenlijk allemaal op sociale media?
- Haken we in op de juiste berichten?
- Welke hashtags kunnen we (en moeten we) in de reisbranche
monitoren en hoe bereiken we een hogere interactie bij onze fans op de sociale
kanalen?
Kortom, hoe interacteren onze organisaties nu eigenlijk met
onze fans en wat kan beter? Op dinsdag 14 oktober gaan de deelnemers samen met
expert Rens Dietz aan de slag. Rens is werkzaam bij Coosto en verantwoordelijk
voor marketing & communicatie. Coosto levert tools voor social media
monitoring en webcare. Omdat
deze tool speciaal ingericht wordt voor de bedrijven van de deelnemers hebben die direct (en tot een
maand daarna) inzicht in de eigen prestaties op social media.
(Gratis) aanmelden kan tot uiterlijk 10 oktober. Let op, er zijn
maximaal 20 plaatsen. Via info@travelnext.nl
Link: http://www.travelnext.nl/webcare-inzet-van-touroperators.html
Trefwoorden: social media, marketing, onderwijs
|
|
04/12/24
Er komt nieuwe natuur in Flevoland bij Schokeiland. Dat is relevant voor de toeristische sector. Schokeiland is één van de dertien Nederlandse Unesco Werelderfgoederen.
|
04/12/24
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
|
04/12/24
Het gaat goed met PiNCAMP, het campingbedrijf van ADAC, ANWB en TCS. Het aantal boekingen groeide in 2024 met 28% in vergelijking met 2023. De website PiNCAMP en anwbcamping.nl trok 14 miljoen bezoekers.
|
04/12/24
Meer dan de helft van het budget voor de subsidieregeling ‘Mijn Cyberweerbare Zaak’ is inmiddels aangevraagd. Maar weinig aanvragen komen uit horeca, cultuur en recreatie. Nog tot en met 31 december 2024 kunnen bedrijven een aanvraag doen.
|
04/12/24
De nieuwe Landelijke Raad voor Recreatie en Toerisme (LRRT) zoekt een onafhankelijk voorzitter. Deze mag het stokje overnemen van kwartiermaker Rob van Gijzel. De Raad is op zoek naar een voorzitter met publiek-privaat bestuurlijke statuur die tegelijkertijd overtuigend en verbindend is.
|
04/12/24
De komende vijf jaar werkt attractie en mediamuseum Beeld & Geluid, in samenwerking met een aantal partijen, aan het toegankelijker maken van zijn collectie. Het zogeheten TACIT onderzoeksproject, gefinancierd door de NWO met 3,2 miljoen euro, ontwikkelt innovatieve technologieën die informatie toegankelijker maakt voor mensen met een auditieve, visuele en cognitieve beperking.
|
04/12/24
Varend Corso Westland krijgt een nieuwe voorzitter. Irma Smits neemt de voorzittershamer over van Ro...
|
03/12/24
Hotel, horeca en ontmoetingsplaats voor design Kazerne BV in Eindhoven is officieel overgenomen door Bram Bijnen en Dick Spierenburg. Samen brengen zij een frisse visie en jarenlange ervaring mee om deze unieke plek verder te ontwikkelen als dé ontmoetingsplek, melden de oprichters.
|
|
08/01/25 t/m 09-01-25
Vakantiebeurs is het grootste reisevenement van het jaar, al meer dan 50 jaar bekend in ...
|
12/02/25 t/m 13-02-25
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
|
20/03/25
Op donderdag 20 maart 2025 organiseert NRIT in samenwerking met de opleidingen Tourism Management we...
|
|