NBTC wint twee awards met Mr Holland-campagne
NBTC Holland Marketing heeft twee Meetings Industry Marketing Awards (MIMA) gewonnen met de Mr Holland-campagne; brons in de categorie Brand Marketingcampagne en zilver voor de beste
socialmediacampagne. De awards werden maandag 20 oktober uitgereikt in Londen.
De MIMA wordt georganiseerd door het Engelstalige Meetings & Incentive Travel magazine. Sinds 2002 worden
bijzondere campagnes in de congres- en
vergaderbedrijfstak, en de marketeers die eraan bijdragen, in het zonnetje
gezet. "Deze awards zijn een erkenni...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Zakelijk toerisme
Trefwoorden: zakelijk toerisme, campagnes