“Online engagement heeft reputatie-effect”
CELTH inspireert tijdens Vakantiebeurs 2015
Vakgebied recreatie en toerisme is altijd op zoek naar praktisch
toepasbare kennis. Kennisinstituut CELTH presenteerde 6 lopende onderzoeken.
Die data zal de kijk op toerisme, van communicatie tot duurzaamheid, blijvend
veranderen.
De zes leverden veel stof op tot nadenken. Op de tweede Vakdag
van de Vakantiebeurs was de zaal gevuld met managers en marketeers en zij
noteerden talrijke kleine en grote oplossingen in hun telefoons en tablets. Zes
onderzoeken, van reputatie tot en met een praktijkvoorbeeld ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |