Strategie HISWA te Water: Starterspaviljoen en laag tarief voor standhouders
Hiswa te Water / OTTI Fotografie
De beurs, niet te verwarren met de HISWA Boat Show in de Amsterdam RAI, moet door de veranderende markt de formule van de beurs aanpassen. Bedrijven die voor het eerst willen deelnemen aan de beurs krijgen standruimte in dit paviljoen door middel van een aantrekkelijke 'easy to exhibit' formule. De organisatie wil met dit laagdrempelige aanbod potentiële nieuwkomers tegemoet komen. Dit komt neer op mogelijk 50% korting op de standprijs.
Bentveld: "Elk bedrijf een kans geven”
"Noem het een kennismaking met de beurs tegen een schappelijk try-out tarief”, zegt Daniël Bentveld, Sales Manager van de HISWA te water. "We willen in principe elk watersportbedrijf de kans geven om aanwezig te zijn op dé watersportbeurs van Nederland. Deelname in het StartersPaviljoen is al mogelijk voor een bedrag van 1195 euro. Hiervoor krijgen exposanten: een kant en klare ruimte van 4 m2." Een volwaardige deelname voor 50% van het normale instap-tarief!
Marketingbudgetten staan onder druk
Het economische klimaat heeft de marketingbudgetten flink onder druk gezet de laatste jaren. Het projectteam van de HISWA te water signaleert dat sommige bedrijven het lastig vinden om te investeren in een beursdeelname. Tegelijkertijd zijn deze bedrijven zich bewust van de commerciële kansen op de HISWA te water. Participatie in het StartersPaviljoen kan dan een oplossing zijn.
1 – 6 september 2015
De HISWA te water vindt plaats van dinsdag 1 tot met zondag 6 september 2015 in Amsterdam Marina.
Topics:Evenementen, Leisure, Marketing, Vakanties, Watersport
Trefwoorden: water, watersport, zeilen, motorboot, waterrecreatie, budget, economie, Hiswa