Geplaatst op: 30-03-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Bloggers mogen op avontuur in Istrië

Bloggers mogen op avontuur in Istrië

Het verkeersbureau van Istrië nodigt bloggers, reisjournalisten en iedereen met een groot bereik op social media uit voor een gratis zevendaags avontuur in Istrië. Met deze campagne wil Istrië zich verder profileren als aantrekkelijke vakantiebestemming met een geweldig vakantieaanbod zowel aan de kust als in het binnenland.


De geselecteerde winnaars en een reisgenoot naar keuze gaan zeven dagen naar Istrië waar zij bijzondere ervaringen opdoen: duik- en zeillessen, proeverijen met de exclusiefste wijnen uit Istrië, met honden op truffeljacht of het afdalen in onderaardse grottenstelsels zijn voorbeelden van de gevarieerde programma-elementen. Overnachtingen zijn geregeld op unieke plekken zoals in een vuurtoren op een eiland, een ultieme 5* ervaring in hotel Lone in Rovinj of een familiehotel in het middeleeuwse Motovun. Dan zijn er in deze periode nog diverse evenementen: de Red Bull Air Race, ATP Tour in Umag, Filmfestival in Motovun, een dancefestival in Svetvinčenat of een concert in het bekende Romeinse amfitheater in Pula.


De geselecteerde teams moeten minimaal 2 blogposts per dag op hun sociale netwerk of hun blog plaatsen. De teamleider dient te beschikken over minimaal 5.000 volgers. In de periode van 16 mei tot 31 juli zijn er vanuit diverse landen elke week 3 teams in Istrië waarvan aan het eind van elke week het beste team gekozen wordt op basis van het totaal aantal posts, het bereik en de kwaliteit van de gepubliceerde content. De weekwinnaar dingt vervolgens mee naar de hoofdprijs van € 10.000 euro.


De volledige campagne, inclusief uitnodiging, voorwaarden voor deelname en promotievideo is te zien op http://www.shareistria.com/

Link: http://www.shareistria.com/
Topics:Marketing
Trefwoorden: vakanties, kroatie, social media

CELTH





||| Nieuws |||

13/02/25
Verkiezing Leukste Uitje weer terug in 2026
Na een tussenjaar zonder verkiezing Leukste Uitje van Nederland, wordt de draad in 2026 weer opgepakt door een samenwerking van partijen in de dagrecreatie branche: Go-Kids, Pretwerk, de Great Stay App en de organisatie van Recreatie Vakbeurs / Recreatie Next Level).
12/02/25
Scandic versterkt positie in Duitsland
Scandic blijft uitbreiden op bestemmingen in Duitsland en zal een leegstaand hotel met 214 kamers overnemen in het westelijke district van het centrum van Berlijn.
11/02/25
Exclusief voor leden
Meer dan 50 miljoen verblijfstoeristen in Nederland
Weer een recordjaar voor het Nederlands verblijfstoerisme met 51,7 miljoen gasten en 146,1 miljoen overnachtingen. In 2012 telden Nederlandse logiesaccommodaties slechts 33,4 miljoen gasten die samen 92,9 miljoen overnachtingen realiseerden. Dat blijkt uit voorlopig cijfers van het CBS op basis van de Statistiek Logiesaccommodaties.
11/02/25
DMO en Groninger Museum maken samen podwalk door de stad
Marketing Groningen en het Groninger Museum introduceren de nieuwe podwalk ‘Hoe van Gogh naar Groningen kwam’. Deze podwalk neemt luisteraars mee langs historische locaties in de stad Groningen, waar de kunststroming door het eind van de 19e eeuw/de eeuwwisseling voelbaar is.
11/02/25
Aviareps vertegenwoordig Visit Monaco in Nederland
Bureau AVIAREPS zal destinatie Monaco vertegenwoordigen op de DACH-markt (Duitsland, Oostenrijk en Z...
10/02/25
Nationale Sportweek telt liefst 5 host cities
Van 19 tot en met 28 september 2025 vindt de Nationale Sportweek plaats, waarbij heel Nederland in beweging komt. Vijf steden springen eruit als host cities: Leeuwarden, Bunschoten, Zoetermeer, Westland en Helmond.
10/02/25
Winnaars Persprijzen Toerisme Vlaanderen & Brussel
Op 6 februari vond de jaarlijkse uitreiking van de Persprijzen Toerisme Vlaanderen & Brussel plaats in Vlaams Cultuurhuis de Brakke Grond in Amsterdam. Tijdens dit evenement werden de meest inspirerende reportages over toeristisch en cultureel Vlaanderen in Nederlandse media gevierd.
10/02/25
Exclusief voor leden
Bezoekersrecord voor Toverland
Attractiepark Toverland heeft in 2024 voor het derde jaar op rij een bezoekersrecord behaald. Het park in het Limburgse Sevenum werd bezocht door 1,2 miljoen gasten. Deze groei is te danken aan investeringen in kwaliteit, seizoensevenementen en gasttevredenheid.

||| Agenda |||

11/03/25
11/03/25 t/m 11-03-25: Frysk Toerisme Festival
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...
24/03/25
24/03/25 t/m 24-03-25: 2Daagse Glamping Inspiratiereis
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert van maandag 24 maart 2025 tot en met d...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...