Geplaatst op: 30-04-2015
Auteur: Marc Gerlings

Ibis hotels partner van Tour de France

Campagne in Tour de France 2015

Ibis hotels partner van Tour de France

Accor, de hotelgroep die sinds 2006 officieel partner van de Tour de France met zijn budgetmerk ibis budget, koppelt daar nu alle ibis merken aan. De merken zijn met een complete campagne aanwezig in de Tour karavaan.

Het gaat om de merken ibis, ibis Styles en ibis budget. De ibis-familie wordt 3 jaar lang officieel leverancier van de Tour de France en zet zo de samenwerking met de sportorganisatie door.

Door de verlenging en uitbreiding van de samenwerking benadrukt de ibis-familie dat ze zich inzet voor de waarden die de familie deelt met de Tour de France: familie, nabijheid en gezelligheid. Met 61 vestigingen en 7.259 kamers in de Benelux zet het hotelmerk zich neer als de ideale partner voor de trouwe supporters die hun helden komen toejuichen tijdens de 4 Nederlandse en Belgische etappes die dit jaar deel uitmaken van de Tour.

Dit sponsorship gaat samen met de vernieuwde boekingssite ibis.com. De prijzen en promoties van de drie merken worden onder de aandacht gebracht.


Campagne in de Tour karavaan
Voor het eerst zullen de twee openingswagens uitgerust zijn met een nieuwe generatie ledschermen van 1,20 m hoog en 5 m lang. De hele Tour lang zullen daar de promoties van ibis.com op te zien zijn.


Vanaf deze twee wagens zal een animator met een megafoon de wielrenners en toeschouwers aanmoedigen om samen van de Tour de France deze zomer een onvergetelijk moment te maken. Daarachter volgen twee 4x4 wagens van waaruit partners en franchisenemers van de ibis-merken de Tour vanop de eerste rij kunnen beleven.


Langs het parcours van de 21 etappes zullen 600.000 opblaasbare kussens uitgedeeld worden, het bekende embleem van de budgetmerken van de Accor-groep. De ibis-familie doordrenkt die zomerse dagen met een carnavalssfeer en een Braziliaans muziektrio zal de stoet begeleiden op het ritme van de carimbo, de salsa en de merengue. Niemand zal naast de ibis.com-karavaan kunnen kijken dankzij de CO2-rookgranaten in de kleuren van de ibis-merken die haar doortocht zullen aankondigen.


Van Eekelen: "Onvergetelijk evenement van maken”

"De Tour de France is een iconisch sportevent, dat elke zomer veel supporters kent. Ook de ibis familie draagt zijn steentje bij en wil de Tour deze zomer onvergetelijk maken. Gezelligheid voor iedereen en de solidariteit waar je tijdens de Tour van kan genieten, vind je ook terug in de ibis hotels zonder in te boeten op comfort, moderne uitstraling en design. Wij zijn alvast trots en enthousiast over deze samenwerking die de klanten, partners, medewerkers, topsporters en fans 3 jaar lang tijdens deze competitie zal samenbrengen", aldus Caro van Eekelen, COO HotelServices Accor Benelux.

Blijf scherp, volg alles van NRITmedia.nl
Trefwoorden: ibis, Accor, hotel, boekingssite, Tour de France, activatie

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...