Musea verslaan dagattracties op social media
Van de Top 50 Dagattracties 2014 van
NBTC Holland Marketing en Respons weet de nummer 11, het Anne
Frankhuis, de meeste mensen online aan zich te binden. Dit museum
heeft ruim zevenhonderdduizend Facebook-likes en bijna 14.000
Twitter-volgers. Dat is ongeveer zestig procent van het jaarlijkse
bezoekersaantal, waar andere attracties gemiddeld zes procent van hun
offline bezoek ook in online bereik weten om te zetten. Dat heeft
online marketingbureau Diversions berekend.
De nummer 1 qua offline bezoek, de
Eftel...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Cultuur, Dagrecreatie
Trefwoorden: attracties, attractieparken, musea, online, social media