Geplaatst op: 31-07-2015
Auteur: Marc Gerlings

Amerikaans sportmerk sponsort Egmond halve marathon

Amerikaans sportmerk sponsort Egmond halve marathon

Bij de vuurtoren van Egmond werd de deal beklonken. Het Amerikaanse sportmerk is de hoofdsponsor van een van de grootste hardloopevenementen in Nederland, de halve marathon van Egmond.

Sportmerk Saucony heeft zich officieel als hoofdsponsor aan de Egmond Halve Marathon verbonden. De Amerikaanse fabrikant van hardloopschoenen en -kleding gaat met organisator Le Champion een verbintenis voor meerdere jaren aan. De komende drie jaar mag het bedrijf zich naast hoofdsponsor, ook titelsponsor noemen van de Saucony Egmond Halve Marathon.

Winterklassieker
Dezewinterklassieker voor de hardlopers, met een roemruchte historie en één van de zwaarste halve marathons van Nederland, vindt plaats op zondag 10 januari 2016. De 17.000 startbewijzen voor de halve marathon (21,1 km) of 10,5 km loop over het strand gaan vanaf maandag 3 augustus 2015 in de verkoop.


Waarom Saucony?
"De Egmond Halve Marathon past Saucony als een jas. We zijn dan ook erg opgetogen dat we ons langer hebben kunnen verbinden aan dit unieke evenement. En al helemaal over het feit dat dit in de hoedanigheid als titelsponsor kan. De samenwerking met Le Champion is altijd erg prettig geweest en wij hoefden dan ook niet lang na te denken toen deze uitgelezen mogelijkheid voorbij kwam. Het stelt ons in staat om samen met alle deelnemers de strijd tegen de Egmondse elementen nog intenser te beleven”. Zo zegt Martijn Oostrom, marketing manager van Saucony Benelux, over de nieuwe samenwerking.


Foto, van links naar rechts: Koert Hetterscheidt (Directeur Le Champion), Martijn Oostrom (Marketing Manager Saucony Benelux), Jan Willem Mijderwijk (Senior event manager Le Champion), Fedde de Boo (Voorzitter Le Champion).


Dit nieuwsbericht wordt u gratis aangeboden door het NRIT Media Vrijetijdsplatform
Steun hier onze community en krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen
Trefwoorden: sport, strand, Egmond, sponsoring

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.
22/11/24
Burgers' Zoo benut regenwater slim voor duurzame verzorging dieren
Burgers' Zoo zet een slimme stap op het gebied van duurzaamheid. Het Arnhemse dierenpark maakt optim...
22/11/24
Zeeland.com maakt lokaal boeken mogelijk dankzij samenwerking met Allyourz
Zeeland.com, het online inspiratieplatform van de provincie Zeeland, gaat een pilot aan met Allyourz. Dit betekent dat bezoekers van Zeeland.com voortaan direct hun verblijf in de provincie kunnen boeken.
21/11/24
Praktijk: bedrijven leveren essentiële bijdrage in opleidingen
Individuele bedrijven leveren in Nederland een essentiële bijdrage aan het opleiden van jonge mensen in de beroepspraktijk en investeren daar fors in. Dit blijkt uit onderzoek van ResearchNed. Het onderzoek leidt tot veranderende inzichten bij VNO-NCW en MKB-Nederland over stages, vergoeding en subsidie voor leerwerkplekken.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
20/11/24
BUas traint op AI en ethiek
Vanaf februari 2025 verplicht de AI Act bedrijven om hun medewerkers AI-geletterd te maken. Dit houdt in dat werknemers die met Artificial Intelligence (AI) werken, moeten begrijpen wat AI precies is. Maar AI maakt nog geen onderscheid in ethische vraagstukken.
19/11/24
KLM breidt intercontinentale netwerk uit met drie nieuwe bestemmingen
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...