Hotelketen Motel One doet eerste generatie hotels van de hand
Motel One maakt een opmerkelijke verschuiving. Tussen de halfjaarlijkse resultaten is zichtbaar dat de Duitse keten zijn eerste generatie hotels heeft verkocht. Waarom gebeurt dit? Ondertussen gaan volop nieuwe vestigingen open van deze budgetketen die veel design in het interieur biedt. De Amsterdamse vestiging wordt in 2015 geopend.
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Beleid, Horeca, Marketing, Toerisme, Verblijfsrecreatie, Zakelijk toerisme
Trefwoorden: hotel, verkoop, marketing, merk