Business Model omdenken #8 Bierdrinker stapt vaker over naar alcoholvrij biertje
Met infographic veranderend drinkgedrag bierdrinker
Horeca in leisure levert veel omzet op. Dan is het handig te weten dan het gedrag van de consument verandert. Uit de cijfers van de brancheorganisatie van biermakers wordt duidelijk hoeveel mensen regelmatig het gewone bier laten staan en alcoholvrij bier pakken. Ook de opkomst van de radler bieren, bier met limonade, zet sterk door. Vraag naar bier en horeca in 3 trends, plus de achtergronden van deze trends.
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Horeca, Marketing, Onderzoek, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: Business model, omdenken, horeca, bier, leisure, marketing