Vechtdal positioneert zich in toeristische markt met smaakplatform
Start campagne smaak en eten
De regio Vechtdal positioneert zich vanaf nu onder de noemer ‘Verrukkelijk Vechtdal’. Een platform dat de online bezoeker inspireert op culinair gebied met smaakvolle inspiratie, foodtrends, producten en activiteiten in Vechtdal. Dit alles uiteraard met een duidelijke link naar eerlijke, duurzame en pure producten. In restaurant de Librije en onder toeziend oog van onder meer journalisten van de Libelle, Telegraaf Vrouw en ANWB Reizen werd de campagne gelanceerd.
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing
Trefwoorden: food, trends, Vechtdal, culinair, marketing