Hoe zet je reputatie om naar loyale gasten?
Breng je klanten in beeld nog voordat ze het weten en verander ze in vaste repeaters die je kassa laten rinkelen. Kom op donderdag 28 januari naar Hoevelaken en leer alles over reputatie en gepersonaliseerde marketing. Maak je gasten tot fans.
Succesvolle marketing
In de nieuwe NRIT-CELTH Ontbijtsessie Gepersonaliseerde Marketing via je fans,
je fanbase,laten we zien hoe kleine- en middelgrote bedrijven in de
vrijetijdsindustrie, net als deze grote ondernemingen, een nieuwe digitale
marketingstrategie succesvol kunnen implementeren.
Van reputatievorming van de klant naar fans
In de nieuwe NRIT-CELTH Ontbijtsessie Gepersonaliseerde Marketing via je
fanbase presenteert Corné Dijkmans (senior
lecturer eMarketing & New Media, NHTV Breda, en onderzoeker ACSM Amsterdam)
de resultaten van zijn onderzoek over de bijdrage van social media aan de
reputatie van toeristische bedrijven. Vervolgens laat Peter Sprenger (CEO Techonomy) zien hoe je marketingwaarde niet
alleen uit betalende klanten haalt, maar juist ook uit websitebezoekers, fans
en volgers op social media. Hij laat zien hoe je je fanbase in kaart brengt om
deze vervolgens in je marketing heel gericht in te zetten. Het verdienmodel
krijgt hierbij nadrukkelijk aandacht.
Goed ontbijt en daarna aan het werk
De NRIT-CELTH ontbijtsessie biedt jou, naast
concrete tips en adviezen aan om de eerste stappen te maken binnen je
organisatie, ook de gelegenheid om al je vragen rondom het centrale thema‘ het
creëren van een fanbase door gepersonaliseerde marketing’ te stellen aan
spreker Peter Sprenger (CEO Techonomy).
Wat en waar?
Datum: Donderdag 28 januari 2016
Tijd: van 7.30 uur tot 10.30 uur
Locatie: Bilderberg Hotel de Klepperman,
Hoevelaken
Prijs: € 49,95 (excl btw), inclusief uitgebreid
ontbijt.
Meer informatie en
inschrijfformulier!