Lost Gravity achtbaan en primeur gevoel bij fans
In storytelling wil je graag je grootste fans net wat meer bieden dan andere volgers. Daar let attractiepark Walibi duidelijk op bij de verhaallijn naar de opening toe op 24 maart 2016. Angstvallig wordt de nieuwe achtbaan Los Gravity geheim gehouden. In kleine stappen krijgen de fans informatie toegeschoven, zoals het muzieknummer dat speciaal is gemaakt voor deze duizelingwekkende attractie.
Move Up
Voor het eerst is er in Nederland voor een nieuwe attractie via Snapchat een videoclip gelanceerd. Walibi Holland heeft...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |