Arnhems Meisje voor Jurriaan de Mol
Foto: RBT KAN, Eva Broekema
Met bijzondere marketingcampagnes en spraakmakende activiteiten leverde hij een grote bijdrage aan de versterking van het goede imago van Arnhem. Ine van Burgsteden reikte het bijzondere beeldje uit tijdens zijn afscheidsreceptie. Jurriaan de Mol verruilt zijn functie bij RBT KAN na 13 jaar voor de functie van directeur Business Development & Operations bij NBTC Holland Marketing.
Wethouder Ine van Burgsteden: "Jurriaan de Mol is dertien jaar lang een goede ambassadeur geweest voor onze stad. Hij wist Arnhem als geen ander op de internationale kaart te plaatsen. Het de oprichting van de citymarketingcampagne ‘Made in Arnhem’ Arnhems UIT-buro, Arnhem UIT-Boulevard, en de introductie van ‘Collectie Arnhem’ op de internationale markt zijn grote wapenfeiten. Voeg er nog eens aan toe de oprichting van de Liberation Route Europe en sinds kort de opening van Visit Arnhem. Wij, als Gemeente Arnhem, zijn trots en willen Jurriaan bedanken en eren met deze bijzondere prijs."
Topics:Evenementen, Toerisme
Trefwoorden: RBT KAN, NBTC