Geplaatst op: 01-11-2016
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Afrekenen per lift met Skipas 2.0

Afrekenen per lift met Skipas 2.0
Silvapark Galtür

Abonnementen, bundels, all-inprijzen en tegoeden, het is helemaal uit. Mensen willen betalen voor wat ze gebruiken en de technologie maakt het mogelijk. Dat hebben ze in Galtür (Oostenrijk, Tirol) goed in de gaten en introduceren ze een nieuwe skipas waarmee je alleen betaalt voor de liften die je gebruikt.


Wintersporters die deze winter op vakantie gaan naar de wintersportbestemming Galtür betalen voor hun liftgebruik ‘per use’.


Volledige integratie

Via de nieuwe online tool bestel je een skipas die vervolgens binnen een paar dagen thuis op de deurmat ligt. Deze skipas wordt gekoppeld aan een creditcard. Wanneer in Galtür de eerste skilift wordt genomen, activeert de skipas automatisch en wordt het liftgebruik per keer afgeschreven. Het systeem is volledig geïntegreerd met de prijzen van het skigebied. Met deze moderne technologie betalen wintersporters nooit meer dan ze daadwerkelijk verbruiken. De wachttijden bij het loket voor de aanschaf van een skipas zijn hiermee ook verleden tijd.


Pimp je skipas

Voor een kleine toeslag pimp je de skipas geheel naar eigen smaak. Houd je van blauw, roze, een leuk patroon of liever een foto, alles kan. Met de nieuwe tool creëer je in een handomdraai jouw persoonlijke pas.

Trefwoorden: wintersport, liften, skieen

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...