Vakbeurs Piscine wordt in markt gezet als lifestyle
De beursorganisatie
van de vakbeurs Piscine, twee weken geleden gehouden in Lyon, meldt dat de
strategie wordt aangepast. Op dit moment worden onder het merk Piscine Global
vier internationale beurzen georganiseerd. De beurzen worden vanaf nu
gepresenteerd als een lifestyle.
De Piscine Global heeft haar nieuwe uiterlijk bekendgemaakt; een nieuwe
presentatie, een ander logo en grafisch design, nieuwe visuele communicatie. Daaraan
verbonden nieuwe ambities voor de toekomst.
Noémi Petit, beursmanager van de Piscine Global: "Exposanten en bezoekers zijn steeds meer georiënteerd op de klantbeleving en doordachte marketing presentaties. Deze twee factoren hebben ons ervan overtuigd om het zwembad te presenteren als een lifestyle. Deze keuze accentueert de eigenschappen van de vakbeurs: een stabiel evenement, gericht op kwaliteit en bestemd voor een wereldwijd netwerk.”
Vanaf november 2016 wordt de Piscine Global ‘hét mondiale netwerk voor zwembad- en wellness vakbeurzen’, met vier vakbeurzen:
Piscine Global Asia
5 en 6 april 2017
Piscine Global Middle East
18 t/m 20 september 2017
Piscine Global Brasil
24 t/m 26 juli 2018
Piscine Global Europe
13 t/m 16 november 2018, Lyon