Zomeraanbieding NRIT Media
De zomervakantie staat voor de deur: Vul nu alvast uw winkelmandje met vakliteratuur!
Twee Trendrapporten voor de prijs van één!
Benieuwd naar de nieuwste trends en ontwikkelingen in de vrijetijdsindustrie? Dan mag u het jaarlijkse Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd niet missen! Deze zomer werken we samen met onze partners CBS, NBTC en CELTH hard aan de nieuwste editie van het rapport met alle voor de branche relevante trends, ontwikkelingen en innovaties. Nieuw in 2017 is de Trendvisie 2017-2020 die we samen met CELTH hebben ontwikkeld.
Ook interessante vakliteratuur voor de zomervakantie
Daarnaast hebben we vier recente publicaties voor u geselecteerd die zeker de moeite waard zijn.
Investment Thrills: Managing risk and return
for the amusement parks & attractions industry Voorspel het effect van uw investeringen! In Investment Thrills, managing risk and return for the
amusement parks & attractions industry beschrijft Pieter Cornelis de door
hem ontwikkelde methode om de effecten van investeringen in de attractiebranche
op een gestructureerde manier te voorspellen. De lezers krijgen met dit boek
meer houvast in de keuzes die zij gaan maken in de hoogte, frequentie en
richting van hun investering waardoor de onzekerheid over de effecten van die
investeringen kleiner wordt. Toolkit for Design
Research & Interventions 18 innovatieve ontwerpmethoden! Deze Toolkit for Design Research & Interventions is een
compacte publicatie met 18 innovatieve onderzoeks- en ontwerpmethoden. De
auteurs hebben tools geselecteerd op het snijvlak van onderzoek en ontwerp die
het proces van co-creatie en collectieve creativiteit faciliteren. Ze hebben
zich laten inspireren door de Imagineering Design aanpak die ook in het boekje
wordt geïntroduceerd. Bestel nu voor slechts € 9,95. Guest Experience
Model Regisseer een optimale gastbeleving! Binnen de toeristisch-recreatieve sector heeft het fenomeen ‘beleving’
een grote vlucht genomen. In toenemende mate zijn de inspanningen van bedrijven
gericht op het creëren van een optimale gastbeleving. Een model dat zeer
bruikbaar is bij het regisseren van een optimale gast-/klantbeleving, is het
Guest Experience Model van Van Wijngaarden. In dit e-book wordt het model
stap-voor-stap uitgelegd en met een case geïllustreerd. Nieuwe
businessmodellen voor de toeristisch-recreatieve sector Bouw een nieuw businessmodel! In Nieuwe business modellen voor de toeristisch-recreatieve
sector beschrijft Herman Lier de werking van het door hem gemodificeerde
Business Model Canvas van Alexander Osterwalder. Met dit model kunnen
organisaties inzichtelijk maken waarop ze haar middelen en activiteiten het
beste kunnen inzetten om waarde te creëren. Het boek wordt afgesloten met een bijdrage
van Peter van Wijngaarden die nader ingaat op zijn Guest Experience Model.