Elf dagattracties samen in Taskforce Gezond Uit
Tijdens een dagje uit hebben consumenten steeds meer keuze
uit gezonde producten, maar het gezonde aanbod voor kinderen blijft nog steeds
beperkt. Dat blijkt uit onderzoek dat Schuttelaar & Partners heeft
uitgevoerd naar het aanbod van gezonde voeding bij 47 attractieparken,
dierentuinen, musea en sportcentra. Positief is dat elf dagattracties samen met
het ministerie van VWS, Albron en Bidfood de Taskforce Gezond Uit hebben
opgericht.
Dierentuinen, pretparken, hun cateraars en leveranciers gaan
in de taskforc...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken
Trefwoorden: attractieparken, dierentuinen, voeding, gezondheid, kinderen