Time to Momo verzorgt miniguide Vakantiebeurs 2018
Ben je in het vakgebied reizen actief dan ken je de
uitgeverij Mo’media. Inderdaad, hun bekendste boeken zijn de 100% gidsen die ze
enkele jaren geleden het nieuwe merk Time to Momo gaven. Die uitgeverij
verzorgt voor de Vakantiebeurs 2018 een miniguide over de beurs.
Time to Momo is dit jaar niet te missen op de Vakantiebeurs. De uitgeverij verzorgt het Urban Terras, waar locals vertellen over bijzondere citytrips. Daarnaast is de uitgeverij zichtbaar met de miniguide.
"Naast onze gebruikelijke boeken maken we in samenwerking met verkeersbureaus of stedelijke marketingorganisaties ook kleine versies van onze gidsen, miniguides met een specifieke selectie adresjes en routes. Zo kwamen we op het idee om voor de Vakantiebeurs ook zo´n miniguide te maken, want met een beetje goede wil kun je de Jaarbeurs ook als bestemming zien en volg je als bezoekers afhankelijk van je interesses ook bepaalde routes. Het idee sprak de organisatie van de Vakantiebeurs direct aan en dus laten we nu 60.000 miniguides Vakantiebeurs drukken die bezoekers ontvangen in plaats van de vroegere folder. Kortom; je kan niet om ons heen want ook op de Vakantiebeurs is het dit jaar time to momo!”, meldt Sharon Dahler van de uitgeverij mo’media.
Topics:Evenementen
Trefwoorden: reizen, marketing