France 4 Naturisme start pr-activiteiten in Nederland
France 4 Naturisme, een van de
grootste aanbieders van naturistenvakanties wil zich duidelijker op de
Nederlandse markt profileren. USP Marketing PR is per 1 maart 2018 aangesteld
als PR bureau voor Nederland. De organisatie claimt dat het de nummer één in
naturistische vakanties in Frankrijk is. Met een aanbod van zes
vakantiebestemmingen van drie tot vijf sterren, vertegenwoordigt France 4
Naturisme 30% van het naturistische aanbod in Frankrijk. Bij France 4 Naturisme staat
naturisme voor gezond, familiaal en authentiek. De kernwaarden van France 4
Naturisme zijn respect, natuur, vrijheid en innerlijke rust. Eén worden met de natuur
in een comfortabele en milieubewuste vakantie omgeving, zonder kleding aan.
France 4 Naturisme heeft tevens ecologie en duurzame ontwikkeling hoog op het
lijstje staan. De campingdorpen leveren een actieve bijdrage aan duurzaam
toerisme, door natuurlijke en culturele ecosystemen te beschermen en de
ecologischefootprintvan
hun activiteiten zo klein mogelijk te houden. De zes campings bevinden zich aan
de Atlantische kust, tussen de pijnbomen, aan de Middellandse Zee, op twee
stappen afstand van het strand, op Corsica, tussen verborgen meren en prachtige
bergen, de Ardèche en de Provence.
USP
Marketing PR zal zich voornamelijk in gaan zetten om de Nederlandse
vakantiegangers kennis te laten maken met deze ‘puur natuur’ organisatie.
USP Marketing PR is een
onafhankelijk PR bureau gespecialiseerd in toerisme, hospitality en lifestyle.
Het bureau is opgericht in 1994 en is gevestigd aan de Brouwersgracht in hartje
Amsterdam. USP vertegenwoordigt onder andere Emirates
Airline, NYC & Company, Regent Seven Seas Cruises, Tourism Authority of
Thailand en WOW air.
Trefwoorden: toerisme, vakanties, naturisten, camping
|
|
07/02/25
Vanaf 2025 wordt in Noord-Brabant een innovatief monitoringssysteem gelanceerd dat de recreatiedrukte in kaart brengt en helpt bij het afstemmen van routes en startlocaties op de behoeften van bezoekers.
|
06/02/25
In 2035 zal Nederland naar verwachting 61 miljoen verblijfsgasten ontvangen, 24% meer dan in 2023. Ons land kan dan rekenen op 12 miljoen extra gasten.
|
06/02/25
Het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap heeft besloten om het Groninger Museum een vierj...
|
06/02/25
Op zaterdag 5 april vindt de tweede editie van de Nationale Campermarkt plaats bij FlevoNice in Biddinghuizen.
|
06/02/25
De Tilburgse Spooorzone krijgt in het voorjaar van 2026 in de vorm van een Groene Kathedraal een tijdelijk stedelijk lunapark. De Groene Kathedraal wordt een podium voor een prikkelend programma voor een breed publiek, waar met positiviteit en verbeeldingskracht aandacht wordt gevraagd voor dilemma’s en oplossingen voor de grote duurzaamheidsopgaven in Brabant, het Homeland van Vincent van Gogh.
|
05/02/25
Dit jaar markeert het laatste jaar van de uitvoering van het Basisrecreatietoervaartnet (BRTN) 2020-2025. Tegelijkertijd wordt er gewerkt aan het opstellen van nieuwe bestuurlijke afspraken voor de periode vanaf 2026, waarin de rol van AI toeneemt.
|
04/02/25
Het inspirerende evenement heeft opnieuw laten zien waar de horeca naartoe gaan en welke ontwikkelingen echt niet meer te negeren zijn.
|
04/02/25
Vanaf maart is Rosalie Lap door de Raad van Toezicht van VVV Texel aangesteld als directeur VVV Texel.
|
|
06/02/25 t/m 10-02-25
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
|
12/02/25 t/m 13-02-25
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
|
11/03/25
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...
|
20/03/25
Op donderdag 20 maart 2025 is de Breda University of Applied Sciences gasthogeschool van het Trendco...
|
24/03/25
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert van maandag 24 maart 2025 tot en met d...
|
|