Groot toeristisch evenement met zeilwagen en 150 figuranten
Op zaterdag 12 mei 2018 vindt bij Scheveningen een groots historisch spektakel plaats, waar meer dan 150 figuranten aan meewerken. Hoogtepunt van het evenement, waar de bezoekers kennismaken met tweehonderd jaar Haagse badcultuur, is de presentatie van de replica van de opzienbarende Zeilwagen die Simon Stevin in 1602 bouwde voor het vermaak van prins Maurits en zijn gasten.
Tweehonderd jaar geleden opende Jacobus Pronk het eerste badhuis bij Scheveningen. Het was de aanzet voor de ontwikkeling van het kustdorp tot een nu internationaal geliefde badplaats. Reden genoeg voor >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Evenementen, Leisure, Marketing
Trefwoorden: evenement, kust, badplaats, Scheveningen, marketing, campagne