Geplaatst op: 10-09-2018

Hangzhou werkt samen met Expedia in online en offline campagne

Hangzhou werkt samen met Expedia in online en offline campagne

De Hangzhou Tourism Commission hield een startevenement waarbij ongeveer 100 Britse reisbureaus aanwezig waren. Het is de start van de online en offline campagne om de Britten te verleiden om naar het Chinese Hangzhou te reizen.


Het evenement werd georganiseerd door de Hangzhou Tourism Commission en Expedia Group Media Solutions, de advertentietak van Expedia Group, die digitale marketingoplossingen levert waarmee merken reizigers kunnen bereiken, betrekken en beïnvloeden. Met Expedia's "Hangzhou Holiday Pick 'n' Mix Service", wordt aan bezoekers van een actiewebsite een aantal vragen gesteld over hun voorkeuren op het gebied van reizen, waarmee een beeld wordt geschetst van hun ideale reis. Vervolgens krijgen zij een programma voor Hangzhou op maat, waarin hun eigen smaak en interesses zijn weerspiegeld, samen met de mogelijkheid om hun reis via Expedia te plannen en te boeken. Alle deelnemers hebben ook de kans om een reis naar Hangzhou te winnen.


Culturele verschillen
Ook wordt in de campagne gebruik gemaakt van antwoorden van gebruikers, om zo beter te begrijpen hoe Europese reizigers aankijken tegen Hangzhou en haar vele attracties. Deze informatie wordt vervolgens verwerkt in een rapport dat later dit jaar zal worden gepubliceerd om zo Hangzhou te helpen het gedrag van reizigers uit de steeds belangrijker wordende Europese markt beter te begrijpen. Volg voor meer informatie de link naar de activiteit:https://hangzhouholiday.expedia.co.uk/


Tijdens het evenement deelde de Senior Director, verantwoordelijk voor Europa, het Midden-Oosten, Afrika en het Aziatisch-Pacifisch gebied,Andrew van der Feltz, inzichten over het gedrag en de reisgewoonten van Europeanen, en het proces van online marketingcampagnes. Vandaag de dag is het landschap alleen niet de belangrijkste attractie van Hangzhou; service en faciliteiten zijn de belangrijkste verkoopargumenten voor Europese reizigers.


In 2017 bereikte het aantal toeristen in Hangzhou 4,02 miljoen, met een groeipercentage ten opzichte van 2016 van 10,7%. In totaal bezochten 545.900 Europese toeristen Hangzhou, die 14% van het geheel uitmaken. Uit data blijkt dat het Verenigd Koninkrijk tot de top tien behoort van landen voor buitenlands toerisme in Hangzhou.
Trefwoorden: campagne, reizen, toerisme, marketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

27/12/24
Vakantie blijft populair ondanks prijsstijgingen
Ondanks de stijgende kosten van levensonderhoud, blijft de behoefte aan vakantie bij Nederlanders onverminderd groot. Echter, de prijsstijgingen dwingen een op de acht Nederlanders om minder vaak op vakantie te gaan of minder uit te geven.
27/12/24
Eerste wandelchallenge 30 minuten iedere dag
Koninklijke Wandelbond Nederland (KWbN) organiseert samen met Lana Witte-de Wit, Wandelaar des Vaderlands, de allereerste Nieuwjaars Wandelchallenge. De challenge, iedere dag 30 minuten wandelen.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
25/12/24
Apollo breidt aanbod op Gran Canaria en Fuerteventura uit
Deze winter is een delegatie van Apollo Reizen afgereisd naar Gran Canaria en Fuerteventura, waarbij een nieuw aanbod werd gelanceerd dat is afgestemd op de wensen en behoeften van de Nederlandse markt.
24/12/24
Vakantieparken in Nederland razend populair tijdens kerstvakantie
De Nederlandse bungalowparken zijn deze kerstvakantie goed gevuld. Met name in de eerste week van de vakantie is het erg druk. Op veel parken ligt de bezetting nu al boven de 85%. Dat blijkt uit gegevens van recreatieplatform Parkvakanties.
24/12/24
Beekse Bergen breekt record met 1,5 miljoen bezoekers
Safaripark Beekse Bergen heeft een mijlpaal bereikt: het park heeft afgelopen jaar maar liefst 1,5 miljoen bezoekers mogen ontvangen. Dit is een recordaantal voor het dierenpark, dat bekend staat om zijn unieke safaribeleving.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.

||| Agenda |||

04/01/25
04/01/25 t/m 04-01-25: Vakantiebeurs voor bijzondere reizen
De Vakantiebeurs voor bijzondere reizen in Amsterdam op 4 en 5 januari is dé plek voor reizig...
08/01/25 t/m 09-01-25
08/01/25 t/m 09-01-25: Travel Trade Days
Va­kan­tie­beurs is het grootste rei­seve­ne­ment van het jaar, al meer dan 50 jaar bekend in ...
27/01/25
27/01/25 t/m 27-01-25: Plant Powered Dinner Talk
Op maandag 27 januari 2025 vindt de allereerste Plant Powered Dinner Talk plaats bij resta...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
11/03/25
11/03/25 t/m 11-03-25: Frysk Toerisme Festival
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...