Geplaatst op: 17-10-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

Hertz als enige niet airline in luchtvaartalliantie SkyTeam

Hertz als enige niet airline in luchtvaartalliantie SkyTeam

Hertz is de eerste niet-luchtvaartmaatschappij die samenwerkt met SkyTeam, de grootste luchtvaartalliantie in de wereld.
 

Hertz Global Holdings, Inc., (NYSE: HTZ) heeft aangekondigd dat The Hertz Corporation als eerste niet-luchtvaartmaatschappij partner wordt van SkyTeam, een van de meest toonaangevende luchtvaartallianties ter wereld. Per 16 oktober 2018 kunnen Frequent Flyers van alle twintig aangesloten luchtvaartmaatschappijen bij SkyTeam genieten van verschillende autohuurvoordelen, terwijl ze Frequent Flyer Miles verdienen als ze een auto huren bij Hertz.


SkyTeam is de eerste luchtvaartalliantie die haar Frequent Flyers toegang geeft tot autohuurvoordelen, plus de mogelijkheid om Miles te verdienen bij het huren van een voertuig. Passagiers die deelnemen aan de Frequent Flyer-programma’s van luchtvaartmaatschappijen die aangesloten zijn bij SkyTeam, ontvangen een speciale code voor hun reserveringen bij Hertz. Hertz dekt het wereldwijde netwerk van SkyTeam van 1.072 bestemmingen, met meer dan 10.000 verhuurlocaties over de hele wereld. Reserveringen kunnen online, telefonisch of via de Hertz-app worden gemaakt.


Hertz biedt nu door deze samenwerking autohuurvoordelen aan de 730 miljoen klanten die jaarlijks reizen met de leden van SkyTeam, een wereldwijd toonaangevende luchtvaartalliantie. Hertz werkte al met meer dan de helft van de partnerluchtvaartmaatschappijen van SkyTeam.


Miljoenen SkyTeam-klanten huren auto's thuis of onderweg en de Frequent Flyer-voordelen worden versterkt door de samenwerking met Hertz, een van de meest toonaangevende autoverhuurmerken ter wereld. Het doel bij SkyTeam is om de beste deur-tot-deur reiservaring aan de klanten te bieden. Het uitbreiden van loyaliteitsvoordelen buiten de luchthaven is een natuurlijke stap, omdat zo de waarde blijft toegevoegd aan het dagelijkse reisleven van de klanten.

Trefwoorden: Autoverhuurbedrijven, luchtvaartalliantie, samenwerking

CELTH





||| Nieuws |||

31/01/25
Exclusief voor leden
Reisboekingen in de plus maar grote verschillen tussen bestemmingen
In 2024 is het aantal reisboekingen met 3% gestegen ten opzichte van 2023. . Europa is stabiel als reisbestemming maar op Azië na verliest intercontinentaal reizen. Ook zien we grote beweging tussen de verschillende vakantielanden met forse winnaars maar ook verliezers.
31/01/25
Leontien Mees vertrekt bij Maastricht Marketing
Leontien Mees, directeur-bestuurder van Stichting Maastricht Marketing, heeft aangekondigd dat zij per 1 september 2025 de organisatie zal verlaten. Na ruim acht jaar vindt zij het tijd voor een nieuwe uitdaging.
31/01/25
Exclusief voor leden
Groei Nederlands verblijfsbezoek zwakt af
Het Nederlands verblijfstoerisme, zowel binnenlands als buitenlands, groeit in 2025 naar verwachting met 2,5% naar 52 miljoen verblijfsgasten. Dit is een daling ten opzichte van de gemiddelde groei van 5% per jaar in de periode 2012-2019.
30/01/25
Breda Marketing presenteert jaarplan 2025: Toegepaste technologie en creativiteit centraal
Breda Marketing heeft haar jaarplan 2025 gepresenteerd. De nadruk ligt op samenwerking en innovatie om Breda te profileren als dé 'Stad van Oplossingen'.
30/01/25
Exclusief voor leden
Minder festivals maar meer evenementen georganiseerd
In 2024 vonden er aanzienlijk meer concerten plaats dan in 2023, terwijl het aantal festivals juist daalde. Festivals en concerten trokken gezamenlijk 30,5 miljoen bezoeken, iets minder dan in 2023. Dit blijkt uit de branchecijfers die Respons jaarlijks in opdracht van de Vereniging van Evenementen Makers (VVEM) opstelt. Ook in 2025 staat het aantal festivals onder druk.
29/01/25
Exclusief voor leden
5 grote museale ontwikkelingen in New York
In toeristenmagneet New York vinden in 2025 in ieder geval 5 grote museale ontwikkelingen plaats. Eén museum is nieuw, de andere vier presenteren grote uitbreidingen.
28/01/25
Dit zijn de beste reisbloggers van Nederland
Op 18 januari 2025 werden de winnaars van de allereerste editie van de Dutch Travel Blog Awards bekendgemaakt. Dit event, georganiseerd door het gespecialiseerde travel marketingbureau Thx.agency, biedt het podium aan de beste travel content creators van Nederland.
28/01/25
Stichting het Gehandicapte Kind viert 75-jarig jubileum met Samenspeeldagen in Efteling
De Efteling organiseert samenspeeldagen. Initiatieven zoals Speelbos NEST! zorgen ervoor dat kinderen met een beperking niet aan de zijlijn, maar in de spotlights staan.

||| Agenda |||

29/01/25
29/01/25 t/m 02-02-25: Caravana
Van 29 januari t/m 2 februari 2025 is de WTC Expo in Leeuwarden het toneel van Caravana 20...
06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
11/03/25
11/03/25 t/m 11-03-25: Frysk Toerisme Festival
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...