Geplaatst op: 12-12-2019
Auteur: Marc Gerlings

Samenwerking VisitBrabant Convention Bureau en MeetingReview

Samenwerking VisitBrabant Convention Bureau en MeetingReview
Via de website van VisitBrabant Convention Bureau is het mogelijk om locaties te vinden voor vergaderingen, incentives, conferenties en zakelijke evenementen. Vanaf nu worden hier ook de reviewscores van het platform MeetingReview op gepresenteerd. Een belangrijke stap in de samenwerking tussen VisitBrabant Convention Bureau en MeetingReview.

Hulpmiddel voor meetingplanners

"Het belang van reviews wordt, ook in de wereld van zakelijke locaties, steeds groter”, aldus Sef Sweegers van VisitBrabant Convention Bureau. "Door de reviewscores van MeetingReview via onze website te presenteren, maken we het voor zakelijke gasten en meetingplanners makkelijker om de ervaringen van eerdere gasten mee te laten wegen in de keuze voor een locatie in Brabant.”


Presentatie Brabantse locaties op MeetingReview

Door de samenwerking met MeetingReview levert VisitBrabant Convention Bureau daarnaast een bijdrage aan de presentatie van zakelijke locaties in Brabant op deze belangrijke reviewsite. "We presenteren onze zakelijke partnerlocaties desgewenst op MeetingReview, waardoor ze niet alleen via onze website, maar ook die van MeetingReview optimaal gepresenteerd worden”, aldus Sweegers. VisitBrabant biedt vervolgens een totaalprogramma met masterclasses, trainingen en toolkits om ondernemers eenvoudig en effectief op weg te helpen met online reviews. Ook leren ze reviews te benutten als managementtool om hun bedrijfsvoering en gastvrijheid continu te verbeteren op basis van hoe klanten dat ervaren.

De kracht van samenwerken

"We zijn zeer verheugd over de samenwerking met VisitBrabant Convention Bureau”, aldus Marco Kole van MeetingReview. Marco: "Steeds meer destinatiepartners zien het belang in van een hoge gemiddelde score voor gastervaring voor de deelnemende locaties. Het is ook een middel om je destinatie te promoten als gasten zo enthousiast zijn. Wat deze samenwerking extra krachtig maakt is het opleidingsprogramma. De locaties worden echt geholpen bij het verbeteren van de online reputatie”.
Trefwoorden: meeting, convention, review, evenement

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

11/12/24
Exclusief voor leden
RMO vaste zaal Oude Midden-Oosten vernieuwd
De permanente tentoonstelling ‘Het oude Midden-Oosten’ in het Rijksmuseum van Oudheden (Leiden) is vernieuwd en opent op 20 december de deuren voor publiek.
11/12/24
Acties tegen btw-verhoging lonen: Staatssecretaris zegt impactanalyse toe
Het verzet tegen de btw-verhoging op logies is nog springlevend. Afgelopen vrijdag plaatste HISWA-RECRON in de kranten van DPG een grote advertentie. Twentse ondernemers en Twente Marketing voerden met waterflesjes een creatieve actie tegen de geplande btw-verhoging op logies. En met succes want er komt een impactanalyse naar de verhoging van de btw op logies
11/12/24
Meer dag- en verblijfsbezoek voor Gelderland
Gelderland blijft een populaire vakantiebestemming. Het afgelopen derde kwartaal, met daarin de zomervakantie, trok de provincie ruim 1,6 miljoen overnachtende gasten. Dat is een stijging van 5,5% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
10/12/24
Exclusief voor leden
Arriva neemt afscheid van busvervoer in Friesland
Toeristen die met het ov in Friesland reizen zien het merk Arriva alleen nog in de regionale treinen. Arriva neemt afscheid van het busvervoer in deze provincie.
10/12/24
Trendpublicatie 2025: Een blik op de toekomst van reizen
NBTC heeft de Trendpublicatie 2025 uitgebracht. Daarin 12 trends waarop toeristisch Nederland kan inspelen.
10/12/24
Lancering broodje Utrechtse Heuvelrug: Een smakelijke stap naar duurzaamheid
De Utrechtse Heuvelrug heeft er een smakelijk nieuw product bij: het broodje Utrechtse Heuvelrug. Het broodje is eerlijk geprijsd bestaat volledig uit lokale producten van natuurlijke landbouw op de Utrechtse Heuvelrug.
10/12/24
Minister Beljaars maakt werk van beter ondernemersklimaat
Minister Beljaarts van Economische Zaken gaat werk maken van een beter ondernemersklimaat. Dat beloofde hij op de eerste OndernemersTop.

||| Agenda |||

04/01/25
04/01/25 t/m 04-01-25: Vakantiebeurs voor bijzondere reizen
De Vakantiebeurs voor bijzondere reizen in Amsterdam op 4 en 5 januari is dé plek voor reizig...
08/01/25 t/m 09-01-25
08/01/25 t/m 09-01-25: Travel Trade Days
Va­kan­tie­beurs is het grootste rei­seve­ne­ment van het jaar, al meer dan 50 jaar bekend in ...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
20/03/25
20/03/25 t/m 20-03-25: Trendcongres Toerisme 2024: Toerisme in Transformatie: Business as Unusual
Op donderdag 20 maart 2025 organiseert NRIT in samenwerking met de opleidingen Tourism Management we...