Geplaatst op: 10-03-2020
Auteur: Ton Vermeulen
PleisureWorld NRIT

Hoe Preston Palace de Award Beste Family Entertainment Center won

Hoe Preston Palace de Award Beste Family Entertainment Center won
Vlnr: Hans van Leeuwen, Carlo Slag, Mascotte, Patrick Verver en Agnes Pots.
Het team van PleisureWorld NRIT heeft de Award het Beste Family Entertainment Center uitgereikt aan Preston Palace. 

Volgens Hans van Leeuwen van PleisureWorld NRIT is Preston Palace het meest toonaangevende Family Entertainment Center van Nederland. "Preston Palace is gericht op een short stay voor meerdere dagen met volop plezier. Het heeft een gethematiseerd tropisch zwemparadijs, de nieuwste bowlingbanen, een indoor kermis, diverse foodcourts en je kunt er a la carte eten. Maar centraal staat nog steeds de all-in formule. Recent zijn on top of the roof nog nieuwe hotelkamers gerealiseerd. Al met al is Preston Palace klaar voor de toekomst.” 

Kroon op het werk

DGA Carlo Slag is super trots dat zijn Preston Palace de award in de wacht heeft gesleept. "Deze award is echt een kroon op het werk. Het is ook een erkenning voor de 500 collega’s die het onze  gasten elke dag weer naar de zin maken.” Preston Palace wil als resort zo aantrekkelijk mogelijk zijn voor alle doelgroepen. "Dat doen we door vooral naar de gasten te luisteren en dat in de marketing met prachtige fotografie te vertalen”, vertelt commercieel-directeur Patrick Verver. "We verzamelen en analyseren dagelijks alle reviews waardoor we in staat zijn heel goed naar de gast te luisteren en aanpassingen te doen. Dan krijg je een bedrijf zoals dat er nu staat.” Een bedrijf dat steeds meer gezinnen trekt en daarvoor hotelkamers voor 4 en 6 personen aanbiedt. 

Plannen heeft Carlo Slag met Preston Palace nog volop: "We willen in de toekomst de kwaliteit nog verder verhogen, het aantal kamers vergroten en de faciliteiten uitbreiden zodat Preston Palace ook in de toekomst het all inclusieve resort van Nederland blijft.”



Ontmoet Carlo en Patrick op de Vakdag

Op de Vakdag Het Nieuwe Dagje Uit vertellen Carlo Slag en Patrick Verver in een interview met Hans van Leeuwen hoe Preston Palace zich de afgelopen jaren heeft ontwikkeld tot een unieke en toonaangevende Nederlandse all-inclusive bestemming. Ze gaan in op de vernieuwingen van Preston Palace, hoe ze zich daarin door de gast laten leiden, hoe ze de eigen marketing hebben ingericht, nieuwe groepen gasten weten aan te trekken en wat de stip op de horizon is.  

Meer info en tickets voor de Vakdag Het Nieuwe Dagje Uit: www.hetnieuwedagjeuit.nl 
Trefwoorden: attractieparken, horeca, hotels, fec, family entertainment center

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

23/12/24
Daglichtoplossingen voor hotels en conferentiecentra
Het benutten van daglicht in hotels en conferentiecentra biedt veel voordelen. Het maakt gemeenschappelijke ruimtes aantrekkelijker en zorgt ervoor dat gasten zich prettiger voelen.
23/12/24
Terugblik op de grootste editie van Recreatie Vakbeurs 2024
De afgelopen editie van Recreatie Vakbeurs was onvergetelijk: meer dan 8.000 bezoekers, ruim 340 exposanten en een overvloed aan inspiratie, innovaties en waardevolle ontmoetingen. Een maand later blikken we terug op wat deze editie zo bijzonder maakte.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
20/12/24
Landal bouw Landal Olde Kottink (66 accommodaties)
Landal bouwt aan de 66 accommodaties van het park Landal Olde Kottink. Dit vakantiepark gaat open in...
20/12/24
Tourism Alumni Get-together op de Vakantiebeurs 2025
Ben jij een afgestudeerde van Inholland, NHL Stenden, HZ University, Saxion of Breda University en heb je een passie voor de reisbranche? Dan nodigen we je van harte uit voor het Tourism Alumni Get-together op de Vakantiebeurs 2025.
20/12/24
KLM rondt ombouw naar Premium Comfort Class af
KLM heeft een belangrijke mijlpaal bereikt met de succesvolle afronding van de grootste productwijziging in jaren: de introductie van de Premium Comfort Class.
20/12/24
Zeeuwse vrijetijdseconomie goed voor 3,4 miljard euro
Het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme heeft de totale economische waarde van de vrijetijdseconomie in Zeeland in kaart gebracht. In 2023 genereerde deze sector een omzet van maar liefst €3,4 miljard euro.
20/12/24
Exclusief voor leden
ING: Consumenten houden de hand op de knip
Nederlandse consumenten zijn voorzichtig geworden met geld uitgeven. De hoge prijzen, vooral voor boodschappen en energie, zorgen ervoor dat veel mensen meer gaan sparen. Dat schrijft ING in haar nieuwste analyse.

||| Agenda |||

04/01/25
04/01/25 t/m 04-01-25: Vakantiebeurs voor bijzondere reizen
De Vakantiebeurs voor bijzondere reizen in Amsterdam op 4 en 5 januari is dé plek voor reizig...
08/01/25 t/m 09-01-25
08/01/25 t/m 09-01-25: Travel Trade Days
Va­kan­tie­beurs is het grootste rei­seve­ne­ment van het jaar, al meer dan 50 jaar bekend in ...
27/01/25
27/01/25 t/m 27-01-25: Plant Powered Dinner Talk
Op maandag 27 januari 2025 vindt de allereerste Plant Powered Dinner Talk plaats bij resta...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
11/03/25
11/03/25 t/m 11-03-25: Frysk Toerisme Festival
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...