Communicatie met klanten anders aanpakken?
Nieuwe ervaring in gast begeleiden
Nu is de tijd rijp om communicatie met je gasten te veranderen. Touroperator TUI pakt dat op en biedt de gast een app vol gemak. Van service tot en met contact met social distance. Want reizen is meer dan je reisgegevens bij de hand hebben. Het is een voorbeeld voor meer reisorganisaties en locaties om servicegericht met gasten om te gaan.Met het openen van de verschillende Europese grenzen kunnen we deze zomer weer gaan reizen. Ook TUI is er klaar voor om vakantiegangers veilig en zo comfortabel mogelijk weer te laten genie...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Reis & vervoer
Trefwoorden: reisbranche, touroperators, apps, vakanties, innovatie