Creatief in aanbod: de skisafari door Nederland
SnowWorld en Camptoo werken samen
Met het wegblijven van het internationaal toerisme worden Nederlandse ketens in de vrijetijd creatief in hun aanbod. Nederland werd steeds afhankelijker in de afgelopen vijf jaar van het inkomend toerisme en moet nu terugvallen op de markten dichtbij. Vooral de Nederlander zelf is de belangrijkste doelgroep geworden. Dat merkt ook SnowWorld en daarop is in samenwerking met platform voor camperverhuur Camptoo de skisafari bedacht, gewoon in het Hollandse. De trend voor een skisafari komt samen met die andere trend, de toename...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |