Zeeland moet topmerk worden voor vakantie, werken, studeren, ondernemen en wonen
Nieuwe marketingorganisatie kiest voor bredere insteek
Dick van der Velde: “Toerisme is en blijft een hele belangrijke pijler voor Zeeland en dus ook voor de Zeeland Marketingorganisatie.”
Zeeland krijgt een nieuwe marketingorganisatie. De Zeeland Marketingorganisatie moet Zeeland niet alleen voor toeristen in de schijnwerpers zetten maar ook bewoners en bedrijven voor de provincie interesseren. De Zeeland Marketingorganisatie gaat met Zeeland Visit de toeristische markt op en met het merk Zeeland Live + Work moeten toekomstige bewoners en bedrijven worden verleid zich in Zeeland te vestigen. We nemen de stand van zaken door met Dick van der Velde, gedeputeerde toerisme & recreatie.
Dick van der Ve...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: marketing, dmo's, zeeland, beleid
|
|
24/12/24
Maar liefst 32 procent van alle Nederlanders brengt de kerstdagen het liefst zonder hun schoonouders door. Dit blijkt uit onderzoek van CheapTickets.nl onder 1.473 volwassen Nederlanders. Wat is de relatie met de toeristische sector? Veel mensen willen graag de schoonouders met vakantie sturen.
|
23/12/24
Het benutten van daglicht in hotels en conferentiecentra biedt veel voordelen. Het maakt gemeenschappelijke ruimtes aantrekkelijker en zorgt ervoor dat gasten zich prettiger voelen.
|
23/12/24
De afgelopen editie van Recreatie Vakbeurs was onvergetelijk: meer dan 8.000 bezoekers, ruim 340 exposanten en een overvloed aan inspiratie, innovaties en waardevolle ontmoetingen. Een maand later blikken we terug op wat deze editie zo bijzonder maakte.
|
23/12/24
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
|
20/12/24
Landal bouwt aan de 66 accommodaties van het park Landal Olde Kottink. Dit vakantiepark gaat open in...
|
20/12/24
Ben jij een afgestudeerde van Inholland, NHL Stenden, HZ University, Saxion of Breda University en heb je een passie voor de reisbranche? Dan nodigen we je van harte uit voor het Tourism Alumni Get-together op de Vakantiebeurs 2025.
|
20/12/24
KLM heeft een belangrijke mijlpaal bereikt met de succesvolle afronding van de grootste productwijziging in jaren: de introductie van de Premium Comfort Class.
|
20/12/24
Het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme heeft de totale economische waarde van de vrijetijdseconomie in Zeeland in kaart gebracht. In 2023 genereerde deze sector een omzet van maar liefst €3,4 miljard euro.
|
|
04/01/25
De Vakantiebeurs voor bijzondere reizen in Amsterdam op 4 en 5 januari is dé plek voor reizig...
|
08/01/25 t/m 09-01-25
Vakantiebeurs is het grootste reisevenement van het jaar, al meer dan 50 jaar bekend in ...
|
27/01/25
Op maandag 27 januari 2025 vindt de allereerste Plant Powered Dinner Talk plaats bij resta...
|
12/02/25 t/m 13-02-25
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
|
11/03/25
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...
|
|