Ardoer biedt marketing, kennisdelen en ontzorgen
Samenwerkingsverband wil komende jaren verder groeien
Erik van Nuland: “Je ziet dat er veel herhalingsbezoek is, maar ook dat er veel mensen zijn die binnen Ardoer blijven rondtrekken.” Ardoer, een samenwerkingsverband van momenteel 34 kampeerbedrijven, wil de komende jaren doorgroeien naar zo’n 50 bedrijven. Volgens voorzitter Erik van Nuland heeft Ardoer deelnemende bedrijven veel te bieden: marketing, kennisdelen en ontzorgen. Maar er zijn ook voorwaarden. Zo is contributie verplicht en moet in de gastenenquête minimaal een acht gescoord worden. Daar tegenover staat dan weer dat Ardoer geen provisie op boekingen rekent. De BV Ardoer is een samenwerkingsverband van 34 kampeerbedrijven in Nederland. De naam Ardoer dateert uit 2005 en komt voort uit twee initiatieven uit Zeeland en de Veluwe (met als start een gezamenlijke brochure). Eind vorige eeuw keken ondernemers uit die contreien hoe ze meer konden samenwerken en hoe ze de markt en de consument beter konden bedienen. Dat leidde in 2005 tot de oprichting van Ardoer. Erik van Nuland, onafhankelijk bestuursvoorzitter van Ardoer, waarvan het bestuur naast hem uit nog twee ondernemers-eigenaren bestaat: "De focus kwam te liggen op >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: verblijfsrecreatie, campings, kampeerterreinen, samenwerkingsverbanden, marketing
|
|
10/01/25
Vijf routes in Nederland en België maken nog kans op de eretitel ‘Hicle Wandelroute van het Jaar 2025’. Tijdens de eerste dag van de Fiets en Wandelbeurs in Gent, op zaterdag 1 maart, maakt de jury de winnaar bekend van deze verkiezing.
|
10/01/25
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
|
10/01/25
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
|
10/01/25
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
|
10/01/25
Zo rond van Vakantiebeurs publiceren diverse organisaties hun verwachtingen voor vakanties in 2025. Op nritmedia.nl gaf TUI de aftrap met haar zomervakantietrends, NBTC het haar Vakantie Sentiment Monitor en deed Sunweb onderzoek naar motieven en gedrag van Nederlandse vakantiegangers. ANWB sluit de week af met haar vakantieonderzoek.
|
09/01/25
Tijdens de Vakantiebeurs 2025 komt touroperator Sunweb met onderzoek naar motieven en gedrag voor en tijdens vakantie. Wat blijkt, "reizen is vaak een vlucht van de dagelijkse verantwoordelijkheden." Plus millennials voelen zich vaak schuldig over dat geluier tijdens vakantie.
|
08/01/25
Op de Vakantiebeurs organiseerden de Management Tourism opleidingen van Inholland, NHL Stenden, Breda University en Saxion een druk bezocht alumni-event. Dit evenement bood een platform voor studenten, alumni en professionals om te netwerken en kennis te delen.
|
08/01/25
De ANVR, het SGR, het Verbond van Verzekeraars en het Ministerie van Buitenlandse Zaken hebben vandaag een nieuw convenant ondertekend. Dit convenant, het Bijzondere Bijstand bij Crisis in het Buitenland Convenant (BBC), zorgt voor een nog betere samenwerking tussen de overheid en private partijen om Nederlandse reizigers in het buitenland te beschermen, op te vangen en te repatrieren in geval van een crisis.
|
|
27/01/25
Op maandag 27 januari 2025 vindt de allereerste Plant Powered Dinner Talk plaats bij resta...
|
29/01/25
Van 29 januari t/m 2 februari 2025 is de WTC Expo in Leeuwarden het toneel van Caravana 20...
|
06/02/25 t/m 10-02-25
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
|
12/02/25 t/m 13-02-25
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
|
11/03/25
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...
|
|