Geplaatst op: 02-11-2021
Auteur: Redactie
NRIT

Geen Woorden maar Slapen

Geen Woorden maar Slapen

EuroParcs haalt wel het maximale uit haar sponsoring van Feyenoord. Nu weer met een actie waar supporters kans maken op een nachtje slapen in de Kuip met als thema ‘Geen Woorden maar Slapen’. In een bijzondere commercial licht Jan Boskamp een tipje van de sluier op. Beide partijen zijn zo tevreden over de samenwerking dat het contract weer met een jaar is verlengd. 

Supporters van Feyenoord krijgen aan het einde van het seizoen 2021 – 2022 de kans om te overnachten bij EuroParcs De Kuip. Een bijzondere slaapplek met uitzicht over het veld met daarbij een heerlijk ontbijt op bed na een avond onder de duizend lampen van het Feyenoord-stadion.

Geen Woorden Maar Slapen

Als gezicht van EuroParcs en Feyenoord is er in de nieuwe commercial wederom een rol weggelegd voor Jan Boskamp. Ditmaal doet hij als nachtbewaker van EuroParcs De Kuip zijn ronde door de gangen van Het Stadion en stuit hij op verschillende spelers van Feyenoord 1 (Trauner, Linssen, Hartjes en Milambo) en Feyenoord Vrouwen 1 (Conijnenberg). Ook oud-speler en huidig staflid John de Wolf maakt weer zijn opwachting en doet op ludieke wijze zijn naam eer aan. Om kans te maken op deze bijzondere overnachting kunnen Feyenoord-supporters zich online aanmelden via www.feyenoord.nl/europarcs.


EuroParcs blijft ook volgend seizoen hoofdpartner van Feyenoord

Hoofdpartner EuroParcs heeft het contract met Feyenoord wederom met een jaar verlengd, door de optie uit het contract te lichten. De overeenkomst loopt nu tot en met juni 2023. De EuroParcs Group is bezig aan het derde seizoen als hoofdpartner, eerst met het merk Droomparken, nu met het merk EuroParcs.

Feyenoord: Plezier spat van samenwerking af

Joris van Dijk, commercieel directeur Feyenoord: ‘Toen we vorig jaar onze samenwerking met een jaar verlengden hebben we daarin gelijk een optie voor nog een jaar meegenomen, gekoppeld aan een aantal doelstellingen. Het is mooi om te zien dat we deze doelstellingen samen hebben weten te realiseren. Het plezier spat van deze samenwerking af en het is voor Feyenoord natuurlijk financieel enorm belangrijk dat we dit hoofdpartnership weer hebben kunnen verlengen.’

EuroParcs: Sponsoring heeft merk een enorme boost

Andries Bruil, directielid van EuroParcs Group: ‘Het hoofdpartnership met Feyenoord heeft een enorm positief effect op onze organisatie en de naamsbekendheid voor ons merk EuroParcs. Zeker nu ons tweede merk Droomparken volledig opgaat in EuroParcs. Sponsoring van Feyenoord geeft het merk EuroParcs een enorme boost.’ Volgens Bruil heeft het hoofdpartnerschap de verwachtingen overtroffen. ‘Vanaf de start zien wij een groei in onze naamsbekendheid en hebben Feyenoord-supporters én andere voetballiefhebbers de weg naar onze parken gevonden.’

Trefwoorden: verblijfsrecreatie, bungalowparken, vakantieparken, sponsoring, sport

CELTH





||| Nieuws |||

29/01/25
Exclusief voor leden
5 grote museale ontwikkelingen in New York
In toeristenmagneet New York vinden in 2025 in ieder geval 5 grote museale ontwikkelingen plaats. Eén museum is nieuw, de andere vier presenteren grote uitbreidingen.
28/01/25
Dit zijn de beste reisbloggers van Nederland
Op 18 januari 2025 werden de winnaars van de allereerste editie van de Dutch Travel Blog Awards bekendgemaakt. Dit event, georganiseerd door het gespecialiseerde travel marketingbureau Thx.agency, biedt het podium aan de beste travel content creators van Nederland.
28/01/25
Stichting het Gehandicapte Kind viert 75-jarig jubileum met Samenspeeldagen in Efteling
De Efteling organiseert samenspeeldagen. Initiatieven zoals Speelbos NEST! zorgen ervoor dat kinderen met een beperking niet aan de zijlijn, maar in de spotlights staan.
28/01/25
Villa for You boekt recordomzet
Vakantiehuisaanbieder Villa for You heeft in 2024 een recordomzet van 50 miljoen euro behaald, een groei van 40% ten opzichte van 2023. Deze groei is mede te danken aan de stijgende vraag naar flexibele vakanties en unieke verblijven zoals luxe chalets en authentieke landhuizen.
28/01/25
Exclusief voor leden
VNG: Permanente bewoning van recreatiewoningen moet lokaal maatwerk blijven
Het al dan niet toestaan van permanente bewoning van recreatiewoningen moet een lokale afweging blijven, aldus de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG). Gemeenten kunnen dit in overleg met eigenaren en bewoners van vakantieparken bepalen. De VNG roept de Tweede Kamer op om tegen het voorstel voor landelijke regie te stemmen.
27/01/25
Beurs Boot Holland 2025 gaat niet door
De economische wind zit tegen, is het argument van de organisatie Boot Holland om de 2025 editie van de beurs niet door te laten gaan.
27/01/25
Lifetime Achievement voor Frank Oostdam
Frank Oostdam, voormalig directeur van ANVR, heeft op het Reisgala 2025 de Lifetime Achievement Award gekregen. Volgens de jury bekleedde hij jarenlang een sleutelpositie in de branche.
27/01/25
Populariteit lenen voor vakantiehuisje brokkelt af
Recreatiewoningen blijven populair als leendoel, maar het aantal leningen en leenbedragen neemt af. Wat betekent dit voor consumenten?

||| Agenda |||

29/01/25
29/01/25 t/m 02-02-25: Caravana
Van 29 januari t/m 2 februari 2025 is de WTC Expo in Leeuwarden het toneel van Caravana 20...
06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
11/03/25
11/03/25 t/m 11-03-25: Frysk Toerisme Festival
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...