VVV Vianen verhuisde en werd een stedelijke hotspot
Transitie naar hart van de stad
VVV en Flin vlaggen gezamenlijk aan de historische gevel.
VVV Vianen verhuisde, kreeg een winkel- en horecafunctie erbij en lijkt nu meer op een hotspot in de stad dan een informatiebalie. De medewerkers voelen zich helemaal thuis op Voorstraat 13 aan het gezellige Noordplein. Waarom deze veranderingen? We spraken met city marketeer Martine van Amerongen.
Het is een nieuwe combinatie van VVV, horeca en winkel. Hoe kwam het idee tot stand?
"VVV in Vianen was eerder ondergebracht in het Stedelijk Museum Vianen. We wilden meer zichtbaarheid en een eigen locatie waar we meer r...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: marketing, dmo's, utrecht
|
|
23/12/24
Het benutten van daglicht in hotels en conferentiecentra biedt veel voordelen. Het maakt gemeenschappelijke ruimtes aantrekkelijker en zorgt ervoor dat gasten zich prettiger voelen.
|
23/12/24
De afgelopen editie van Recreatie Vakbeurs was onvergetelijk: meer dan 8.000 bezoekers, ruim 340 exposanten en een overvloed aan inspiratie, innovaties en waardevolle ontmoetingen. Een maand later blikken we terug op wat deze editie zo bijzonder maakte.
|
23/12/24
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
|
20/12/24
Landal bouwt aan de 66 accommodaties van het park Landal Olde Kottink. Dit vakantiepark gaat open in...
|
20/12/24
Ben jij een afgestudeerde van Inholland, NHL Stenden, HZ University, Saxion of Breda University en heb je een passie voor de reisbranche? Dan nodigen we je van harte uit voor het Tourism Alumni Get-together op de Vakantiebeurs 2025.
|
20/12/24
KLM heeft een belangrijke mijlpaal bereikt met de succesvolle afronding van de grootste productwijziging in jaren: de introductie van de Premium Comfort Class.
|
20/12/24
Het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme heeft de totale economische waarde van de vrijetijdseconomie in Zeeland in kaart gebracht. In 2023 genereerde deze sector een omzet van maar liefst €3,4 miljard euro.
|
20/12/24
Nederlandse consumenten zijn voorzichtig geworden met geld uitgeven. De hoge prijzen, vooral voor boodschappen en energie, zorgen ervoor dat veel mensen meer gaan sparen. Dat schrijft ING in haar nieuwste analyse.
|
|
04/01/25
De Vakantiebeurs voor bijzondere reizen in Amsterdam op 4 en 5 januari is dé plek voor reizig...
|
08/01/25 t/m 09-01-25
Vakantiebeurs is het grootste reisevenement van het jaar, al meer dan 50 jaar bekend in ...
|
27/01/25
Op maandag 27 januari 2025 vindt de allereerste Plant Powered Dinner Talk plaats bij resta...
|
12/02/25 t/m 13-02-25
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
|
11/03/25
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...
|
|