Geplaatst op: 04-04-2022

Actiemarketing met de DenHaagPas

DMO geeft met acties sector steun in de rug

Actiemarketing met de DenHaagPas
Sander Hanenberg (Marketing & Customer Care bij The Hague & Partners) overhandigt de DenHaagPas aan burgemeester Van Zanen. Foto: The Hague & Partners
The Hague Marketing Bureau duikt in de actiemarketing met de lancering van de DenHaagPas. De DenHaagPas is een app die korting geeft op culturele uitjes en daarnaast ook leuke acties biedt, zoals een restaurant van de maand en korting in geselecteerde winkels. Burgemeester Jan van Zanen van Den Haag kreeg de pas symbolisch uitgereikt en downloadde hem als eerste op zijn smartphone.  

Via de App Store of de Google Play Store kun je vanaf nu de app ‘DenHaagPas’ gratis downloaden. In de app vind je een compleet en up-to-date overzicht van alle evenementen, voorstellingen en tentoonstellingen. Met diverse filters kun je heel eenvoudig zoeken op bijvoorbeeld genre, datum, locatie of naam. Alleen al vanwege deze overzichtelijke agenda is de DenHaagPas app het downloaden waard. Als het label ‘DHPas’ bij een item staat, krijg je als pashouder korting.  

Digitale kortingspas 

Via de app kun je snel en makkelijk een digitale kortingspas aanvragen. Tot 1 oktober 2022 kun je de pas aanschaffen voor de introductieprijs van €7,50 (de normale?prijs is?€14,50). Als pashouder krijg je dan een jaar lang aantrekkelijke kortingen op een uiteenlopend aanbod en kun je continu gebruikmaken van speciale acties. De aanschaf heb je al terugverdiend als je een keer naar een theatervoorstelling, Panorama Mesdag, en het restaurant van de maand gaat. Of doe een keer mee aan de wekelijkse pubquiz bij O'Caseys en je hebt in één dag je pas eruit! De DenHaagPas is de opvolger van de Uitpas en wordt door gemeente Den Haag gesteund.  

Voor bewoners en bezoekers 

Met de Den HaagPas maken we het voor bewoners en bezoekers nog aantrekkelijker om van een breed aanbod in Den Haag te genieten op het gebied van cultuur, horeca en winkelen. Daarnaast bieden we een helpende hand aan lokale ondernemers en culturele instellingen, om met behulp van de Den HaagPas het bezoekersaantal te stimuleren. 
Trefwoorden: Den Haag, korting, actie, pas, app, DMO

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

10/01/25
Shortlist kanshebbers wandelroute van 2025
Vijf routes in Nederland en België maken nog kans op de eretitel ‘Hicle Wandelroute van het Jaar 2025’. Tijdens de eerste dag van de Fiets en Wandelbeurs in Gent, op zaterdag 1 maart, maakt de jury de winnaar bekend van deze verkiezing.
10/01/25
Wie wil de stalen dino van DierenPark Amersfoort?
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
10/01/25
ChaletsPlus schenkt kerstkaartenbudget aan Stichting Het Buitenhof
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
10/01/25
Exclusief voor leden
Intercontinentale Nederlandse toerist kiest voor Azië
Zo rond van Vakantiebeurs publiceren diverse organisaties hun verwachtingen voor vakanties in 2025. Op nritmedia.nl gaf TUI de aftrap met haar zomervakantietrends, NBTC het haar Vakantie Sentiment Monitor en deed Sunweb onderzoek naar motieven en gedrag van Nederlandse vakantiegangers. ANWB sluit de week af met haar vakantieonderzoek.
09/01/25
Exclusief voor leden
56% vakantiegangers blij met vakantie zonder planning
Tijdens de Vakantiebeurs 2025 komt touroperator Sunweb met onderzoek naar motieven en gedrag voor en tijdens vakantie. Wat blijkt, "reizen is vaak een vlucht van de dagelijkse verantwoordelijkheden." Plus millennials voelen zich vaak schuldig over dat geluier tijdens vakantie.
08/01/25
Succesvol alumni-event Tourism Management
Op de Vakantiebeurs organiseerden de Management Tourism opleidingen van Inholland, NHL Stenden, Breda University en Saxion een druk bezocht alumni-event. Dit evenement bood een platform voor studenten, alumni en professionals om te netwerken en kennis te delen.
08/01/25
Reisbranche, verzekeraars en ministerie sluiten convenant voor crisisaanpak
De ANVR, het SGR, het Verbond van Verzekeraars en het Ministerie van Buitenlandse Zaken hebben vandaag een nieuw convenant ondertekend. Dit convenant, het Bijzondere Bijstand bij Crisis in het Buitenland Convenant (BBC), zorgt voor een nog betere samenwerking tussen de overheid en private partijen om Nederlandse reizigers in het buitenland te beschermen, op te vangen en te repatrieren in geval van een crisis.

||| Agenda |||

27/01/25
27/01/25 t/m 27-01-25: Plant Powered Dinner Talk
Op maandag 27 januari 2025 vindt de allereerste Plant Powered Dinner Talk plaats bij resta...
29/01/25
29/01/25 t/m 02-02-25: Caravana
Van 29 januari t/m 2 februari 2025 is de WTC Expo in Leeuwarden het toneel van Caravana 20...
06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
11/03/25
11/03/25 t/m 11-03-25: Frysk Toerisme Festival
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...