Geplaatst op: 18-10-2022
Auteur: Marc Gerlings

Overnachten in club tijdens ADE

Overnachten in club tijdens ADE
Overnachten in de Chin Chin Club tijdens ADE. Foto: Booking.com

Booking.com zorgt ervoor dat twee gelukkige boekers in een gespreid bed terecht komen tijdens het megaevenement ADE in de Chin Chin Club. We vroegen aan Booking.com hoe deze actie tot stand kwam.

Nederland staat wereldwijd bekend om de succesvolle dj’s. Jaarlijks komen er voor het vijfdaagse evenement Amsterdam Dance Event (ADE) zo’n 400.000 bezoekers uit 146 landen naar de hoofdstad. Het mag met die aantallen geen verrassing zijn dat hotelkamers in de derde week van oktober schaars zijn. 

In de Chin Chin Club

Veel partygangers visten al achter het net en waren te laat met het plannen van hun onvergetelijke feestavond. Speciaal voor het wereldbekende clubfestival heeft Booking.com middenin Chin Chin Club – en daarmee ook in het epicentrum van de stad - een ‘one of a kind’ speciale slaapkamer geplaatst voor de gelukkige boeker en zijn of haar plus 1 gast. Een unieke kans om direct het bed in te rollen na een optreden van Neerlands meest populaire dj-formatie, dat backstage achter de bar staat.  Indirect is het ook een communicatie-actie waar ADE van profiteert.

Het arrangement omvat ook een diner in Chin Chin Club, een anti-kater ontbijt, een meet and greet met Kris Kross Amsterdam en een privéchauffeur om je te halen en te brengen. Ook ontvangen de gelukkige boekers een ADE Pro Pass (t.w.v. €625) voor het hele festival. Met de ADE Pro Pass heb je gratis toegang tot elk feest of event deze week. 

Ben je ouder dan 23 jaar en wil je samen met jouw plus 1 in een nachtclub slapen? De kamer in Hotel Chin Chin Club by Booking.com op zaterdag 22.10 is vanaf donderdagochtend 10:00 uur exclusief te boeken voor € 22,10 via Booking.com op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt.

Samenwerking of eigen initiatief?

Als NRIT waren we benieuwd of deze pr-actie en activatie in samenwerking gaat met ADE? Deze activatie is op eigen initiatief van Booking.com, Booking.com is geen partner van ADE. Het bedrijf wil verschillende interesses van haar reizigers behartigen en heeft een passie voor het aanbieden van unieke accommodaties. Het wil ook wat teruggeven aan de stad, het aanbieden van nieuwe mogelijkheden en ervaringen voor consumenten voor een lage prijs, zoals bijvoorbeeld bij Pride en nu ook aan het nachtleven van Amsterdam. Wereldwijd staat Nederland bekend om haar DJ's. "We spelen als klein land een enorm grote rol op het dance-wereldtoneel. Daar is Booking.com als Nederlands bedrijf trots op en dat ondersteunen we graag. "
Trefwoorden: Booking, ADE, overnachten, club

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Succesvol alumni-event Management Tourism
Op de Vakantiebeurs organiseerden de Management Tourism opleidingen van Inholland, NHL Stenden, Breda University en Saxion een druk bezocht alumni-event. Dit evenement bood een platform voor studenten, alumni en professionals om te netwerken en kennis te delen.
08/01/25
Reisbranche, verzekeraars en ministerie sluiten convenant voor crisisaanpak
De ANVR, het SGR, het Verbond van Verzekeraars en het Ministerie van Buitenlandse Zaken hebben vandaag een nieuw convenant ondertekend. Dit convenant, het Bijzondere Bijstand bij Crisis in het Buitenland Convenant (BBC), zorgt voor een nog betere samenwerking tussen de overheid en private partijen om Nederlandse reizigers in het buitenland te beschermen, op te vangen en te repatrieren in geval van een crisis.
08/01/25
Vakantiebeurs mikt op zowel b-to-c als b-to-b
De Vakantiebeurs 2025 is vandaag van start gegaan met de Travel Trade Days. De 54ste editie van deze beurs werd geopend door de minister van buitenlandse zaken, Caspar Veldkamp, samen met de Utrechtse burgemeester Sharon Dijksma.
08/01/25
Horeca van herstel naar crisis: aantal faillissementen piekt in 2025
De Nederlandse restaurantbranche dreigt in 2025 een recordaantal van 450 failissementen te bereiken, blijkt uit een analyse van ABN AMRO en Hotelschool The Hague.
08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
08/01/25
Zomervakantie 2025: Dit zijn de trends
Onderzoeken van TUI resulteren in een vijftal trends en een overzicht van de meest geboekte bestemmingen op dit moment.
08/01/25
Exclusief voor leden
8% meer reizigers voor Schiphol in 2024
In 2024 reisden 66,8 miljoen reizigers met het vliegtuig van, via of naar luchthaven Schiphol. Dat is een toename van 8% ten opzichte van 2023.
08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.

||| Agenda |||

08/01/25 t/m 09-01-25
08/01/25 t/m 09-01-25: Travel Trade Days
Va­kan­tie­beurs is het grootste rei­seve­ne­ment van het jaar, al meer dan 50 jaar bekend in ...
27/01/25
27/01/25 t/m 27-01-25: Plant Powered Dinner Talk
Op maandag 27 januari 2025 vindt de allereerste Plant Powered Dinner Talk plaats bij resta...
29/01/25
29/01/25 t/m 02-02-25: Caravana
Van 29 januari t/m 2 februari 2025 is de WTC Expo in Leeuwarden het toneel van Caravana 20...
06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...